Capçalera de la manifestació al seu pas per la carretera de Vic. Foto: P.F.B.
Quan passaven uns minuts de 2/4 de 8 de la tarda d'aquest divendres, la pancarta de la capçalera de la manifestació convocada per Manresa Indignada ha començat la marxa des de la Plaça Sant Domènec. Uns tres-cents manifestants han seguit la convocatòria amb cartells contra les retallades i proclames contra polítics i bancs. La manifestació ha transcorregut sense incidents, amb nombrosa presència policial a l'hora de la sortida que s'ha anat diluint a mesura que avançava la marxa fins que s'ha limitat a controlar el trànsit de vehicles que coincidien amb la manifestació.
La marxa ha avançat per carretera de Vic fins a la Ben Plantada i ha baixat pel Passeig fins que ha tornat a l'acampada des d'on s'ha llegit el manifest dels convocants, un sobre educació i, finalment, un sobre sanitat. La movilització ha estat totalment pacífica i les forces de seguretat només han tingut la feina de gestionar el trànsit.
Tres-cents indignats es manifesten per Manresa
La convocatòria ha transcorregut sense incidents
ARA A PORTADA
Publicat el
08 de juliol de 2011 a
les 22:00
Et pot interessar
-
Política
La CUP es presenta a Sant Fruitós i es reivindica com a alternativa al govern municipal
-
Política
ERC Bages reivindica tres anys de lideratge municipal i fixa reptes de futur
-
Política
El PSC trenca el «cordó sanitari» a Vox i encén el ple de Manresa en proposar reformar el ROM
-
Política
El govern defensa l'asfaltatge de la plaça Neus Català per seguretat i funcionalitat
-
Política
El govern afirma que mai no va autoritzar la inscripció «Boicot ICL» del mural de Bonavista
-
Política
Jaume Giménez assumeix la coordinació de l'ANC de Manresa
