Capçalera de la manifestació al seu pas per la carretera de Vic. Foto: P.F.B.
Quan passaven uns minuts de 2/4 de 8 de la tarda d'aquest divendres, la pancarta de la capçalera de la manifestació convocada per Manresa Indignada ha començat la marxa des de la Plaça Sant Domènec. Uns tres-cents manifestants han seguit la convocatòria amb cartells contra les retallades i proclames contra polítics i bancs. La manifestació ha transcorregut sense incidents, amb nombrosa presència policial a l'hora de la sortida que s'ha anat diluint a mesura que avançava la marxa fins que s'ha limitat a controlar el trànsit de vehicles que coincidien amb la manifestació.
La marxa ha avançat per carretera de Vic fins a la Ben Plantada i ha baixat pel Passeig fins que ha tornat a l'acampada des d'on s'ha llegit el manifest dels convocants, un sobre educació i, finalment, un sobre sanitat. La movilització ha estat totalment pacífica i les forces de seguretat només han tingut la feina de gestionar el trànsit.
Tres-cents indignats es manifesten per Manresa
La convocatòria ha transcorregut sense incidents
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 08 de juliol de 2011 a les 22:00
Et pot interessar
-
Política El cicle Junts s'explica arriba al Bages amb una trobada a Manresa
-
Política Boicot al Nou Congost: les penyes del Baxi Manresa demanen suspendre el partit amb el Hapoel pel genocidi a Gaza
-
Política Súria commemora l'Onze de Setembre amb la pujada a la Torre i un manifest per la cohesió
-
Política Sallent obre la Festa Major reivindicant la identitat catalana a la Diada Nacional
-
Política La Marxa de Torxes de Manresa s'internacionalitza amb veus d'Escòcia, Flandes i Gal·les
-
Política Santpedor fixa les Festes Locals del 2026 i dona suport al Correllengua en el ple de setembre