El sindicat USTEC-STEs crida a concentrar-se a les portes de les portes d'escoles i instituts a les dotze del migdia del dia 1 d'octubre per commemorar el primer aniversari del referèndum i denunciar "la repressió" que "van patir" els centres educatius. D'aquesta manera, el sindicat, que és part cofundadora de la Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC), se suma a les accions de la Plataforma 1 d'octubre.
En un comunicat, USTEC-STEs assegura que "la brutalitat de la intervenció policial envers les persones i les escoles i instituts, al conjunt del nostre territori, fa palès que era una estratègia premeditada". Alhora, recorda que, després de l'1-O, els centres educatius "van haver de suportar denúncies i acusacions d'adoctrinament que encara ara estan obertes".
USTEC-STEs convoca concentracions a les escoles i instituts al migdia per l'1-O
Política
El sindicat se suma a les accions de la Plataforma 1 d'octubre
ARA A PORTADA
-
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Esports Manel Deli es proclama campió del món M50 dels 100 quilòmetres en ruta a Galícia Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
Publicat el
27 de setembre de 2018 a
les 07:44
Et pot interessar
-
Política
ERC Sant Fruitós retreu que el gimnàs del Pla del Puig arribi amb dos anys de retard
-
Política
Endavant crea el primer nucli de l'organització al Moianès
-
Política
Els alcaldes de Sant Fruitós i Sant Vicenç alliçonen Manresa sobre seguretat
-
Política
Dreta i extrema dreta situen Sor Lucía Caram al centre de la diana electoral a Manresa
-
Política
Junts per Manresa reclama revisar els contenidors massa a prop dels habitatges per prevenir incendis
-
Política
«Manresa no pot assumir més gent que necessita assistència social»
