Althaia necessita de manera urgent mascaretes del tipus FFP2 i FFP3 i bates impermeables després que el material que esperava rebre del Salut aquest dijous, no hagi arribat. La fundació hospitalària ha fet una crida urgent a les xarxes que, segons han reconegut, ha rebut la resposta immediata de la ciutadania que ha ajudat a fer córrer la informació per les xarxes amb 1.200 comparticions al Facebook i més de 250 retwitts a Twitter, "unes xifres mai aconseguides des dels nostres perfils", segona han reconegut.
La crida va dirigida al món de la indústria, ferreteries, sector sanitari i veterinari, i ja ha començat a rebre les primeres respostes amb empreses que els han fet arribar material. Malgrat tot, Althaia renova la crida ja que és un material que s'ha de renovar constantment, per garantir la salut tant dels sanitaris com dels usuaris.
Althaia fa una crida urgent a trobar mascaretes i rep la resposta immediata de la ciutadania
La fundació hospitalaria necessita mascaretes del tipus FFP2 i FFP3 i bates impermeables per una comanda que havia cursat i que no ha arribat
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
Publicat el
19 de març de 2020 a
les 21:24
Actualitzat el
19 de març de 2020 a les
21:27
Et pot interessar
-
Societat
La Residència d'Avis de la Sagrada Família celebrarà el seu 38è aniversari amb una festa oberta
-
Societat
Dues avaries obliguen a restringir el trànsit als carrers Providència i Vell de Santa Clara
-
Societat
Tall de trànsit al carrer Vallès per la festa d'aniversari de la Residència Sagrada Família
-
Societat
L'ICS impulsa a Manresa una escola de salut transcultural adreçada a famílies d'origen marroquí
-
Societat
Cardona reclama a Educació que no suspengui un grup d'Infantil de l'Escola Patrocini
-
Societat
Vuitanta centres de la Catalunya Central deixaran de fer colònies per reclamar millores
