Aquest proper dilluns, 2 d'abril, festiu a Catalunya, Monistrol de Calders celebrarà la vint-i-vuitena edició de la seva Caminada Popular. Començarà a dos quarts de nou del matí des de la plaça de l'Església i tindrà dos recorreguts: un d'11 quilòmetres i un altre de 18.
La ruta resseguirà l'entorn natural del municipi moianès i passarà per la Riera de la Golarda i per diverses barraques de pedra seca.
El preu de la inscripció és de 10 euros i es pot adquirir anticipadament a través d'aquest enllaç. També es podrà formalitzar el mateix dia de la caminada, de dos quarts de vuit a un quart de nou del matí, a la plaça de l'Església. El preu inclou esmorzar i avituallaments.
Compte enrere per la XXVIII Caminada Popular de Monistrol de Calders
Societat
Tindrà lloc el proper dilluns i oferirà dos recorreguts
ARA A PORTADA
-
Societat La Fundació del Convent de Santa Clara envia a Ucraïna el seu 48è corredor humanitari Pere Fontanals
-
Societat La C-55 estrena el desdoblament entre el Castell de Castellbell i el túnel de Boguñà Pere Fontanals
-
-
Societat Refugiada després de patir violència masclista a Rússia: «M'imagino el meu futur a Catalunya» ACN
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
Publicat el
29 de març de 2018 a
les 10:05
Actualitzat el
29 de març de 2018 a les
10:10
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós reclama una solució al canvi de sentit de la carretera de Santpedor de Manresa
-
Societat
Treballs de pavimentació a la BP-4313 entre Balsareny i Súria de dimarts a dijous
-
Societat
Manresa tallarà el trànsit al carrer de Sant Fruitós aquest dilluns per obres a la xarxa elèctrica
-
Societat
Manresa debat com adaptar les ciutats a les pluges intenses en la Jornada Tècnica de l'Aigua
-
Societat
La 16a Jornada de Demències del Bages aplega vora 90 persones a l'Hospital Sant Andreu
-
Societat
Tres camins rurals costeruts de Manresa es pavimentaran amb formigó rentat a l'àcid
