Quatre associacions de jutges i tres de fiscals han anunciat la convocatòria d'una jornada de vaga pel proper 22 de maig. A més, també informen que faran aturades parcials d'una hora els dies 19 i 26 d'abril i el 3 i 10 de maig.
A través d'un comunicat, els jutges i fiscals asseguren que s'han buscat vies alternatives a la vaga però lamenten que han estat "desateses". Els motius que han portat a la convocatòria de vaga són la reclamació de reforçar la independència judicial, la modernització d'administració de la justícia i les condicions dels jutges i els fiscals.
Les associacions que signen el decret de convocatòria de vaga són l'Associació Professional de la Magistratura, l'Associació Judicial Francisco de Vitoria, Jutges per la Democràcia, el Fòrum Judicial independent, l'Associació de Fiscals, la Unió Progressista de Fiscals i l'Associació Professional i Independent de Fiscals.
Convocada una vaga de jutges i fiscals a tot l'Estat el proper 22 de maig
Societat
També faran aturades parcials d'una hora els dies 19 i 26 d'abril i el 3 i 10 de maig
ARA A PORTADA
-
Cultura i Mitjans Els 400 drons enamoren Manresa abans d'un multitudinari Castell de Focs a l'Agulla Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Castell de Focs i l'espectacle de drons de la Festa Major de Manresa en imatges Hasmukh Kerai
-
-
-
Cultura i Mitjans La caiguda del gegant Hereu marca una ballada de la imatgeria amb èxit de públic Pere Fontanals
Publicat el
16 d’abril de 2018 a
les 14:03
Actualitzat el
16 d’abril de 2018 a les
14:04
Et pot interessar
-
Societat
Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
-
Societat
Avinyó inicia actuacions d'urgència a Cal Verdaguer per garantir la seguretat i preservar el patrimoni
