Agents de la Policia Local de Manresa han detingut aquest dissabte a 2/4 de 2 de la matinada el conductor d'un turisme a qui li imputen un delicte d'atemptat a agents de l'autoritat, conducció temerària i conduir sota els efectes de l'alcohol.
Segons ha pogut saber NacióManresa, el conductor d'un turisme va desobeir l'ordre de la Policia Local de Manresa d'aturar el cotxe a l'avinguda dels Països Catalans i va fer una maniobra amb que va envestir un vehicle estacionat.
Lluny d'aturar-se, va intentar atropellar els agents que havien sortit de la patrulla i va fugir pels carrers del barri de la Sagrada Família, amb moltes maniobres perilloses. La policia manresana va iniciar una persecució en què el van poder aturar una estona més tard al carrer Sant Joan de Déu, just davant la porta de les urgències de l'Hospital, en sentit ascendent.
Un cop es va fer sortir del cotxe i es va reduir, l'home va donar 0,62mg/l d'alcohol en aire espirat, el triple del màxim permès, i va quedar detingut.
El detenen després d'intentar atropellar uns agents en una persecució amb la Policia Local de Manresa
Ha passat aquesta matinada de dissabte, també ha envestit un turisme estacionat, i ha estat arrestat per atemptat, conducció temerària i conduir begut
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de setembre de 2023 a les 15:38
Et pot interessar
-
Societat L’Ajuntament de Manresa reasfaltarà més de 13.500 metres quadrats de carrers
-
Societat L'Ajuntament de Manresa impulsa el Pla Municipal de Lectura per fomentar els hàbits lectors
-
Societat Un barceloní que es va mudar a Castellbell i el Vilar crea una escola de repoblament rural
-
Societat Treballs de renovació de la xarxa de clavegueram al passeig de Pere III, 60-62
-
Societat Castellbell i el Vilar renova la tanca de l'escola Jaume Balmes
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa a la carretera del Pont de Vilomara