El programa Divendres, de Televisió de Catalunya, ha iniciat aquest dilluns la seva setmana manresana a la zona de Crist Rei coincidint amb la Festa de la Llum. L'espai tractarà diverses qüestions vinculades amb la cultura, les tradicions, les festes, l'esport i la gastronomia de Manresa, i es fixarà especialment en tot el que envolta les Festes de la Llum, la Fira de l'Aixada i la Transèquia.
Aquest dilluns el programa ha començat amb l'espai que condueix Màrius Serra "Paraules en ruta", qui amb la col·laboració de l'escriptor manresà Genís Sinca ha repassat la manera de parlar i les dites més populars de la ciutat. Aquest primer dia també es fa un seguiment especial a l'ICL Manresa. Els vianants ja s'han aplegat davant el tancat televisiu, mentre les cheerleaders del bàsquet assajaven, des d'abans de començar el programa per seguir els preparatius de prop.
Els continguts de Divendres des de Manresa es perllongaran tota la setmana, tot i que l'estada de l'equip a la ciutat serà de dilluns a dimecres. El divendres 19, el públic de l'espai als estudis de TV3 també estarà format per persones de la ciutat. El magazín, conduït per Helena García Melero i Espartac Peran, s'emet de dilluns a divendres, des poc després de 2/4 de 5 fins a les 7 de la tarda.
És la segona vegada que Divendres visita Manresa. L'anterior va ser el febrer de 2010.
El «Divendres» de TV3 difon la Festa de la Llum a tot el país
El magazín de tarda de Televisió de Catalunya s'emetrà fins el dimecres des de Manresa i dedica tota la setmana a la festa d'hivern de la capital del Bages
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de febrer de 2016 a les 18:55
Actualitzat el 16 de febrer de 2016 a les 10:36
Et pot interessar
-
Societat
Els CAP de la Catalunya Central s'incorporen al programa d'Althaia per a la fibromiàlgia
-
Societat
Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Séquia, aquest dimecres
-
Societat
El Servei d'Ajuda a Domicili de Manresa, més enllà de la cura: confort tèrmic per a persones ateses
-
Societat
Manresa enderrocarà dos edificis a la via Sant Ignasi per ampliar voreres i urbanitzar la zona
-
Societat
La Catalunya Central consolida el 2025 el model d'atenció integrada social i sanitària
-
Societat
Mor de forma sobtada Lolita Rovira, maquilladora clau de la cultura popular bagenca
