El nombre de classes confinades a les escoles del Bages i el Moianès continuen baixant, i aquest dimecres s'ha situat amb 25 al Bages i 3 al Moianès, amb 607 i 63 alumnes confinats, respectivament, i 12 i 3 professors. En els últims 12 dies, el Bages ha baixat de 25 a 25 classes confinades, i al Moianès s'ha passat d'1 a 3 classes confinades, tot i que pertanyen al mateix centre.
Els centres que tenen més grups confinats són l'institut Cal Gravat de Manresa, amb sis; l'institut escola Castellterçol, amb tres; l'institut Lluís de Peguera de Manresa, l'escola Paidos de Sant Fruitós de Bages i l'escola Llissach de Santpedor, amb dos.
Amb un sol grup confinat hi ha l'institut Miquel Bosch i Jover d'Artés, l'escola Joviat, l'escola Sant Ignasi, l'escola Oms i de Prat, l'escola La Salle, l'institut Lacetània, l'institut Pius Font i Quer, l'institut Guillem Catà i l'escola la Font de Manresa, l'institut escola Sant Jordi de Navàs, l'escola la Flama i l'escola Pla del Puig de sant Fruitós de Bages, i l'institut Quercus de sant Joan de Vilatorrada.
[mapaescoles]
[llistaescoles]
[dadesescoles]
[plantillacoronavirus]
El nombre de classes confinades a les escoles del Bages i el Moianès baixa fins a les 28
El nombre d'alumnes en aïllament entre les dues comarques és de 670 i el de professors, només de 15
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de novembre de 2020 a les 20:07
Actualitzat el 26 de novembre de 2020 a les 20:24
Et pot interessar
-
Societat El Consorci del Bages reforça l'educació ambiental i preveu superar els 8.000 alumnes aquest curs
-
Societat El SIAD de Manresa amplia activitats per fomentar vincles i benestar emocional entre les dones
-
Societat Nou pas de vianants elevat al polígon CasaNova de Sant Fruitós
-
Societat Montserrat perd Sebastià Bardolet, l'abat de la successió difícil de Cassià Just
-
Societat Treballs de manteniment en un tram camí dels Casals, al Poal, a partir de dimarts
-
Societat L'Ajuntament de Manresa homenatja Manuela Diaz Solà pel seu centenari