El REMS (Reforçar i Estimular la Memòria i la Salut), l'innovador projecte de la Fundació Catalunya-La Pedrera adreçat a la millora de la qualitat de vida de persones grans amb malalties neurodegeneratives, ha assolit aquest any els 1.000 participants inscrits.
Per tal de celebrar-ho s'ha organitzat una gran festa a les instal·lacions de Món Sant Benet, a Sant Fruitós del Bages, el dimecres dia 21 de setembre, en motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer, a la qual hi assistiran uns 600 usuaris entre els participants del projecte REMS i alguns dels seus familiars. L'acte tindrà com a eixos centrals l'alimentació i la música, com a teràpies demostrades que beneficien la qualitat de vida d'aquestes persones.
Programa REMS Reforç i Estimulació de la Memòria i la Salut
El programa de la Fundació Catalunya-La Pedrera va néixer fa 3 anys per cobrir una necessitat no coberta fins el moment: millorar la qualitat de vida de persones amb malalties neurodegeneratives com ara l'Alzheimer, Parkinson o altres, que es troben a la fase inicial, amb graus lleus i moderats de la malaltia.
El programa, que es desenvolupa als 25 Espais Socials de la Fundació, ofereix als participants teràpies no farmacològiques dirigides a mantenir el màxim de temps possible la seva autonomia i les capacitats físiques i cognitives, i també ofereix informació i suport als seus cuidadors.
El programa REMS arriba als mil participants i farà una festa a Món Sant Benet
Societat
Es tracta del projecte de la Fundació Catalunya-La Pedrera adreçat a la millora de la qualitat de vida de persones grans amb malalties neurodegeneratives
ARA A PORTADA
-
Societat La Fundació del Convent de Santa Clara envia a Ucraïna el seu 48è corredor humanitari Pere Fontanals
-
Societat La C-55 estrena el desdoblament entre el Castell de Castellbell i el túnel de Boguñà Pere Fontanals
-
-
Societat Refugiada després de patir violència masclista a Rússia: «M'imagino el meu futur a Catalunya» ACN
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
Publicat el
16 de setembre de 2016 a
les 14:07
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós reclama una solució al canvi de sentit de la carretera de Santpedor de Manresa
-
Societat
Treballs de pavimentació a la BP-4313 entre Balsareny i Súria de dimarts a dijous
-
Societat
Manresa tallarà el trànsit al carrer de Sant Fruitós aquest dilluns per obres a la xarxa elèctrica
-
Societat
Manresa debat com adaptar les ciutats a les pluges intenses en la Jornada Tècnica de l'Aigua
-
Societat
La 16a Jornada de Demències del Bages aplega vora 90 persones a l'Hospital Sant Andreu
-
Societat
Tres camins rurals costeruts de Manresa es pavimentaran amb formigó rentat a l'àcid
