Grup Electro Stocks, amb més de setanta delegacions comercials a Espanya i una d'elles al polígon industrial Bufalvent de Manresa, dedicada a la distribució de material elèctric, lampisteria i climatització, entre altres, ha triat la fundació Ampans per a fer una donació econòmica de 14.000 euros.
Una representació de Grup Electro Stocks, integrada pel director de Recursos Humans, Fernando Di Menna, acompanyat de la responsable de Selecció i Desenvolupament, Carme Amengual, van visitar Ampans el passat 17 de juny amb la finalitat de conèixer de prop la tasca de l'entitat.
En concret es van interessar pel model d'inserció laboral de l'entitat, que l'any passat ocupava 241 persones amb discapacitat. Membres dels serveis laborals i d'inserció d'Ampans van mostrar als representants de l'empresa el treball que es fa al Garden d'Ampans i a la nau de Serveis a la Indústria, situada al polígon Els Dolors de Manresa.
La col·laboració de Grup Electro Stocks amb Ampans sorgeix de la voluntat de l'empresa de col·laborar amb projectes d'inclusió sociolaboral com el d'Ampans, a qui va seleccionar després de fer una àmplia recerca d'entitats dedicades a aquesta tasca social.
Grup Electro Stocks i Ampans es tornaran a trobar pròximament per a abordar una ampliació de la col·laboració en termes de responsabilitat social.
Grup Electro Stocks fa una donació a Ampans per import de 14.000 euros
Per la seva tasca en la inclusió sociolaboral de persones amb discapacitat i en situació de risc
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de juliol de 2021 a les 18:56
Actualitzat el 09 de juliol de 2021 a les 19:02
Et pot interessar
-
Societat Espectacular simulacre a la Joviat per entrenar els futurs professionals d'emergències
-
Societat Més de 2.200 alumnes de secundària es formen en solidaritat i salut a Althaia
-
Societat Dilluns començarà una nova fase dels treballs de rehabilitació del Pont de Sant Francesc
-
Societat Althaia atén una quarantena de casos de trastorns alimentaris de joves i adolescents en un any
-
Societat Les activitats extraescolars es mostraran aquest dissabte en una festa a Manresa
-
Societat Càritas Manresa va donar cobertura a 611 persones durant el 2024