Valentí Junyent presidint la taula amb els diferents cossos de seguretat de Manresa. Foto: AjM
L'Alcalde Valentí Junyent ha presidit aquest matí de dilluns per primer cop la Junta Local de Seguretat de Manresa on, entre d'altres qüe stions, s'ha tractat del dispositiu de seguretat per als actes de la pròxima Festa Major, s'han analitzat les últimes dades de delictes a la ciutat i s'ha decidit crear una comissió per elaborar el Pla de Seguretat de Manresa.
Hi han assistit també la regidora de Seguretat Ciutadana, Olga Sánchez i els principals comandaments a la ciutat de la Policia Local, els Mossos d'Esquadra, la Policia Nacional i la Guàrdia Civil, a banda del Director dels Serveis Territorials d’Interior, Josep Rafart, i el representant del Delegat del Govern a la Catalunya central.
Durant la trobada, s'han destacat els bons resultats que està donant la cooperació entre els diferents cossos policials i la Policia Local, que es repetirà en els actes més multitudinaris de la Festa Major. Com a conseqüència d'aquesta cooperació, a més a més, el nombre de fets delictius a Manresa s'ha estancat els últims dos anys i la taxa de criminalitat a la ciutat es manté amb dades de juny en el 45,5%, quan la mitjana a Catalunya és del 72,6%.
Per últim, la Junta Local de Seguretat ha aprovat la creació d'una comissió que en els pròxims mesos treballi en la creació del Pla de Seguretat de Manresa.
Junyent s'estrena presidint la Junta Local de Seguretat
Societat
En la reunió hi han assistit la regidora de Seguretat Ciutadana i els comandaments de Policia Local, Mossos d'Esquadra, Policia Nacional i Guàrdia Civil
ARA A PORTADA
-
Societat Més de 29.000 alumnes del Bages i el Moianès tornaran dimarts a les aules en un inici amb vaga Pere Fontanals
-
Societat Els sindicats d'educació acusen direccions de la Catalunya Central d'anul·lar acords de claustre Pere Fontanals
-
Societat L'Assemblea Educativa del Bages crida a la vaga: «Sense recursos no es pot començar amb normalitat» Pere Fontanals
-
Societat Manresa destina més de 321.000 euros aquest estiu a millorar les escoles públiques Pere Fontanals
-
Societat Manresa amplia l'oferta d'extraescolars municipals amb noves activitats per al curs 2026-2027 Pere Fontanals
Publicat el
01 d’agost de 2011 a
les 21:30
Et pot interessar
-
Societat
Els moviments socials de Manresa proposen respostes comunitàries davant la violència
-
Societat
Manresa tallarà el carrer Gaudí per renovar el paviment durant cinc dies
-
Societat
La Clínica Odontològica Universitària de Manresa incorpora 46 estudiants de quart curs
-
Societat
Castellbell i el Vilar estrena el local social de la Vall de Montserrat
-
Societat
«Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa»
-
Societat
El Bages supera els 40ºC dos dies seguits i encadena un segon rècord al setembre
