Després de publicar L'Estel que més brilla, Zenobita edicions s'ha fet càrrec de l'edició de la segona obra de Margarida Picart, Saltiró, el colom amic. El conte, un cant a la pau i l'amistat, narra la generositat del seu fill Ferran en l'acollida i la cura d'un colom i com l'estima que aquest li va proferir va aconseguir que l'ocell superés les seves pors i tornés a emprendre el vol.
Carregat de simbolisme, Saltiró, el colom amic compta amb les il·lustracions de Núria Viladés, que ha volgut tornar a acompanyar l'autora en aquesta segona publicació.
La presentació del llibre tindrà lloc el proper dimecres 21 d'abril a les 7 de la tarda a la Plaça Gran U d'Octubre de Santpedor.
La manresana Zenobita publica el conte infantil «Saltiró, el colom amic»
Aquesta publicació posa de manifest la importància d'acollir i cuidar per ajudar a superar la por dels més vulnerables
ARA A PORTADA
-
Vaga massiva de mestres al Bages amb talls a la C-55 i protesta als Serveis d'Educació Pere Fontanals
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
-
-
Vídeos: seqüència prèvia a la detenció durant el ple de Santpedor amb Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Publicat el
18 d’abril de 2021 a
les 18:06
Actualitzat el
18 d’abril de 2021 a les
18:10
Et pot interessar
-
Societat
Més de 20 escoles participen en el programa de salut infantil de la Clínica Universitària
-
Societat
Tall de trànsit a la plaça Llisach per obres al passeig de la República
-
Societat
Els primers trens de l'R4 entre Manresa i Terrassa... no passen
-
Societat
Sant Fruitós arranjarà l'aparcament de davant l'escola Paidos per millorar seguretat i accés
-
Societat
Sant Fruitós obre les portes de les escoles abans de la preinscripció del curs 2026-2027
-
Societat
Manresa obre una enquesta ciutadana per definir el Pla Municipal de Salut 2026-2030
