Després de publicar L'Estel que més brilla, Zenobita edicions s'ha fet càrrec de l'edició de la segona obra de Margarida Picart, Saltiró, el colom amic. El conte, un cant a la pau i l'amistat, narra la generositat del seu fill Ferran en l'acollida i la cura d'un colom i com l'estima que aquest li va proferir va aconseguir que l'ocell superés les seves pors i tornés a emprendre el vol.
Carregat de simbolisme, Saltiró, el colom amic compta amb les il·lustracions de Núria Viladés, que ha volgut tornar a acompanyar l'autora en aquesta segona publicació.
La presentació del llibre tindrà lloc el proper dimecres 21 d'abril a les 7 de la tarda a la Plaça Gran U d'Octubre de Santpedor.
La manresana Zenobita publica el conte infantil «Saltiró, el colom amic»
Aquesta publicació posa de manifest la importància d'acollir i cuidar per ajudar a superar la por dels més vulnerables
ARA A PORTADA
-
«L'estudi manresà per millorar el diagnòstic del càncer de còlon ha despertat l'interès de 10 hospitals» Pere Fontanals
-
L'episodi de ventades deixa més de trenta avisos a Manresa i incidències menors a la Catalunya Central Pere Fontanals
-
-
UGT denuncia riscos laborals i sobrecàrrega en la recollida amb el nou sistema a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
18 d’abril de 2021 a
les 18:06
Actualitzat el
18 d’abril de 2021 a les
18:10
Et pot interessar
-
Societat
La Comunalitat impulsa una jornada per repensar l'organització veïnal a Manresa
-
Societat
Talen per seguretat un cedre de més de 20 metres al carrer Sant Joan d'en Coll de Manresa
-
Societat
Les Voluntàries impulsen el Viver per reverdir Sant Joan amb espècies autòctones
-
Societat
Més de 350 escolars visiten una exposició per aprendre a cuidar-se les dents a Manresa
-
Societat
Manresa se suma al Dia Internacional de les Cardiopaties Congènites
-
Societat
L'escola Pla del Puig de Sant Fruitós viu amb intensitat la Festa de l'Arròs a les escoles
