La Unió de Botiguers i Serveis de Navàs durant aquestes festes nadalenques ha començat la seva Campanya de Nadal 2011-2012, el qual reparteix entre els clients de qualsevol establiment adherit a l'UBIS números que van en combinació pel sorteig del Nen que se celebrarà el pròxim 6 de gener.
En total regala 2.100 euros, dels quals 1.000 són del primer premi, 500 del segon i del tercer 12 premis de 50 euros, en vals de compra, que podran bescanviar abans d'un mes entre els comerços associats a la UBIS.
Per altre banda, la Unió de Botiguers ja està preparant una altre campanya, que permetrà gastar-se 300 euros en 1 hora en els comerços associats. Abans, però, s'hauran de segellar 8 caselles de la cartilla que es troba al calendari que recentment han publicat entre l'Ajuntament i la UBIS.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de desembre de 2011 a
les 14:26
Et pot interessar
-
Societat
Manresa reivindica el paper de les milicianes del Bages en una conferència
-
Societat
Un projecte social porta la natació a infants vulnerables de Manresa
-
Societat
El claustre de l'Institut Castellet s'adhereix a les mobilitzacions del professorat
-
Societat
Sant Fruitós millora la via pública amb obres a la Rosaleda i un pas elevat
-
Societat
Talls i afectacions de trànsit per obres de pavimentació a la Plana del Pont Nou
-
Societat
Manresa projecta «Els Girona», un documental sobre la burgesia que va portar el tren a la ciutat
