Amb motiu dels actes del Carnestoltes –Carnavalada a la Manresana i Carnestoltes Infantil– que tindran lloc aquest cap de setmana a Manresa, l'alcalde de la ciutat, Valentí Junyent, ha publicat un ban amb recomanacions per garantir la seva celebració amb la màxima seguretat i per tal de prevenir possibles accidents i danys.
La publicació inclou una sèrie de consells de seguretat d'acord amb el protocol d'actuació redactat pels serveis de Protecció Civil del Carnestoltes Infantil així com el protocol redactat per l'entitat Xàldiga, entitat col·laboradora en la celebració de la Carnavalada a la Manresana.
La Carnavalada se celebrà aquest dissabte, 10 de febrer, a partir de les 17.30 h. El Carnestoltes Infantil se celebra diumenge, 11 de febrer, a partir de les 11.30 h.
El text íntegre del Ban de l'alcalde es pot consultar aquí.
L'Ajuntament dona consells de seguretat per gaudir amb el carnaval
Societat
L'alcalde ha publicat un ban amb recomanacions per garantir la seguretat dels actes
ARA A PORTADA
-
Successos Dos menors de 16 anys, sota custòdia dels Mossos per la seva possible implicació en l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Aliança Catalana a Manresa convoca d'amagat una concentració contra l'homicidi de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Escorcollen un pis de la travessera dels Drets relacionat amb l'homicidi del carrer Sant Jaume Pere Fontanals
-
-
Successos Carles Vilajosana, el veí del Serrat de Castellnou mort en l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
Publicat el
07 de febrer de 2018 a
les 12:13
Actualitzat el
07 de febrer de 2018 a les
12:17
Et pot interessar
-
Societat
El Documental del Mes tornarà dijous amb «Amazomania», per qüestionar la mirada colonial
-
Societat
Rècord de participació al Concurs de Paelles de la Festa Major Alternativa amb 55 equips
-
Societat
La campanya de donació de sang de Festa Major a Manresa tanca amb 74 donacions
-
Societat
Treballs de pintura provocaran afectacions nocturnes en quatre carrers de Manresa
-
Societat
Obres de telecomunicacions alteraran l'estacionament als carrers Sant Rafael i Maria Aurèlia Capmany
-
Societat
El carrer Barcelona de Manresa tindrà pas alternatiu per obres dilluns
