L'Ajuntament es posa a disposició de la dona gran que portava tres dies sense menjar

Serveis Socials assegura que no tenia cap coneixement del cas que Sor Lucía va denunciar a les xarxes socials

Publicat el 07 de març de 2018 a les 07:52
L'Ajuntament de Manresa ha emès un comunicat en el qual assegura que no tenia cap coneixement sobre l'àvia que, segons va denunciar Sor Lucía a les xarxes socials, portava tres dies sense menjar. L'Ajuntament reiterem que els Serveis Socials estan a disposició de les persones necessitades de la ciutat, especialment si són grans i no tenen ni recursos ni xarxa suficient. Per poder actuar en aquesta línia, explica, "és important que les persones que tinguin coneixement d'un cas com aquest, eho facin saber als Serveis Socials, a través del 010 o enviant un correu electrònic a l'adreça serveissocials@ajmanresa.cat o trucant al telèfon 938782484".

Els serveis que pot oferir l'Ajuntament són múltiples i es fa un desplegament de forma immediata en un cas com l'exposat: servei d'àpat a domicili, servei d'atenció domiciliària, teleassistència, xecs-servei, etc. Uns serveis que "millorarien la situació personal d'aquesta persona de forma notable. Fins i tot hi ha casos, no sabem si seria el d'aquesta persona, que poden complementar la seva prestació amb la renda garantida de ciutadania".

Per tot això, des de l'Ajuntament s'insisteix "en el fet que les persones no han de tenir cap recança per accedir als serveis que se'ls hi poden oferir des de Serveis Socials i han de saber que, evidentment, la confidencialitat de cada cas és absoluta. La nostra missió és acompanyar-les i facilitar la millora de la seva situació personal".