La Secció de Manteniment i Barris de l'Ajuntament de Manresa ha iniciat els treballs de millora de la zona de jocs infantils del Parc de la Florinda, una actuació que dóna resposta a una de les peticions acordades pels representants del Districte de Ponent.
Aquests treballs inclouen la col·locació d'una molla i d'un gronxador tipus cistella així com la retirada de dos elements que eren poc utilitzats pels usuaris d'aquest espai.
Amb aquesta intervenció, que té un cost de 4.325 euros i que estarà enllestida aquest divendres, es pretén que més nens puguin gaudir dels elements existents en aquest parc infantil.
ARA A PORTADA
-
-
Economia Aigües de Manresa i Forum impulsen un projecte d'energies renovables en 108 habitatges públics Pere Fontanals
-
Economia ARaymond concentra a Sallent la seva activitat a l'Estat amb una nova planta de 15 milions d'euros ACN
-
Cultura i Mitjans El Festival Màgic tornarà dissabte a omplir el centre de Manresa d'espectacles i activitats Pere Fontanals
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
Publicat el
04 de febrer de 2016 a
les 14:16
Actualitzat el
04 de febrer de 2016 a les
14:20
Et pot interessar
-
Societat
S'amplia l'àrea pavimentada a l'entorn del Cobert de la Màquina de Batre de Sant Fruitós
-
Societat
Sant Vicenç de Castellet commemora el 20è aniversari de la base del SEM amb un homenatge institucional
-
Societat
Manresa dedicarà un mes d'activitats al Dia Internacional de les Persones Grans
-
Societat
Memòria i Història posa a l'abast dels instituts noves activitats sobre el nazisme i la República
-
Societat
Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
