Els hospitals de Manresa confirmen la tendència a la baixada dels índexs epidemiològics i aquest dimecres quedaran ingressats a Sant Joan de Déu 17 pacients amb coronavirus, 5 menys que dimecres passat, 4 d'ells encara a les unitats de cures intensives. L'hospital de Sant Andreu, per la seva part, ha buidat la unitat d'aïllament després que aquesta setmana hagi donat l'alta a l'únic pacient que hi quedava.
A més, durant la darrera setmana, els hospitals manresans no han registrat cap defunció a les unitats d'aïllament. Sant Joan de Déu té 5 pacients menys que dimecres passat i ha donat 8 altes hospitalàries, de manera que només ha rebut 3 nous ingressos en l'última setmana.
Cal recordar que aquesta setmana Althaia ha passat a la fase 2 del protocol de mesures contra la Covid-19 i ja permet l'acompanyament de pacients ingressats en horari restringit als seus centres sanitaris.
[plantillacoronavirus]
L'hospital de Sant Andreu es queda sense pacients Covid i a Sant Joan de Déu baixen fins a 17
Durant la darrera setmana no hi ha hagut cap defunció per coronavirus als hospitals de Manresa
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de juny de 2021 a
les 17:50
Actualitzat el
09 de juny de 2021 a les
17:56
Et pot interessar
-
Societat
La cooperativa Recer consolida el projecte amb una assemblea amb més de cent socis
-
Societat
La passera de Bufalvent estarà tancada deu dies a vianants i ciclistes
-
Societat
La setmana que ve es tancarà l'accés al pàrquing del costat de la Fàbrica Nova
-
Societat
Castellbell inicia obres al cementiri per millorar nínxols i façana principal
-
Societat
Més de 500 infants participaran dissabte a la trobada Lleure al carrer a Manresa
-
Societat
Ocupació parcial de la calçada en un tram de la carretera de Vic, diumenge al matí
