L'hospital de Sant Andreu de Manresa ha tornat a obrir aquest dijous una unitat d'aïllament per a pacients amb coronavirus amb l'entrada de cinc persones, totes elles provinents d'Althaia, que sumades a les que té Sant Joan de Déu, fan un total de 39 pacients ingressats als hospitals de la capital del Bages.
Aquest dijous han ingressat tres pacients provinents d'Althaia i aquest vespre està previst que n'arribi un quart, que hores d'ara encara no ha estat traslladat a causa de la vaga de transport sanitari.
D'altra banda, un pacient que va ser derivat d'Althaia a l'hospital de Sant Andreu fa uns dies ha donat positiu en Covid-19 les darreres 24 hores (després que el primer PCR resultés negatiu), per la qual cosa, ha ingressat també avui a la Unitat d'Aïllament.
L'hospital de Sant Andreu no tenia pacients amb Covid-19 des que el 30 de juny l'últim pacient amb coronavirus donés negatiu al PCR que se li va fer.
[noticia]93593[/noticia]
[plantillacoronavirus]
L'hospital de Sant Andreu reobre la Unitat d'Aïllament per a Covid-19 amb l'entrada de cinc pacients
Tots ells provinents de Sant Joan de Déu, que en té 34 més

- Hospital de Sant Andreu de Manresa -
- Pere Fontanals
ARA A PORTADA
Publicat el 15 d’octubre de 2020 a les 20:16
Actualitzat el 15 d’octubre de 2020 a les 20:35
Et pot interessar
-
Societat Ampans celebra 60 anys de trajectòria amb una gran festa comunitària a Santa Maria de Comabella
-
Societat Manresa impulsa la 1a Jornada Ciutat, Salut i Clima per abordar l'impacte del canvi climàtic en la salut de les persones
-
Societat Manresa és la zona de Catalunya on més augmenta la temperatura
-
Societat Manresa il·luminarà de vermell la façana de l'Ajuntament pel Dia Internacional de l'Hemocromatosi
-
Societat Sant Fruitós denuncia un abocament incontrolat de residus a la zona esportiva de Torroella de Baix
-
Societat Treballs d'Aigües de Manresa al carrer Joan Fuster, a la cantonada amb la carretera del Pont de Vilomara