Des d'aquest dilluns, vuit centres d'atenció primària de la comarca del Bages disposen de pantalles tàctils que, a l'estil de les dels caixers automàtics, faciliten a la ciutadania fer diferents tràmits, d'una forma senzilla. Els nous aparells, situats en llocs ben visibles, ajuden a descongestionar els punts d'atenció i disminuir el temps d'espera a l'hora de fer algunes consultes o gestions als taulells. El mes de novembre es van instal·lar els primers aparells a Berga, Igualada, Manresa i Vic que han funcionat de forma satisfactòria.
Els centres on s'han instal·lat les noves pantalles tàctils són Artés, Navàs, Sallent, Sant Fruitós de Bages, Santpedor, Sant Joan de Vilatorrada, Sant Vicenç de Castellet i Súria.
A les pantalles, s'hi poden programar visites als professionals de medicina, infermeria, pediatria, treball social i odontologia i s'hi pot consultar la llista de visites pendents i imprimir-la. També s'hi poden imprimir el pla de medicació i el justificant de visites. Durant el període d'implantació del nou sistema, a cada CAP on s'instal·len les pantalles tàctils, hi ha professionals que assessoren els usuaris.
A part de les pantalles que són als mateixos centres d'atenció primària, tots els usuaris de la sanitat pública catalana tenen al seu abast La Meva Salut, un espai digital personal, de consulta i de relació, que permet a la ciutadania obtenir la seva informació personal de salut i altres serveis en línia per fer tràmits, consultes i tenir cura de la seva salut. Els usuaris interessats a fer consultes i tràmits per internet poder demanar informació al seu centre de referència.
L'ICS instal·la pantalles tàctils a vuit CAP del Bages per facilitar les gestions administratives
Societat
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
20 de juny de 2017 a
les 15:48
Et pot interessar
-
Societat
Sant Fruitós reclama una solució al canvi de sentit de la carretera de Santpedor de Manresa
-
Societat
Treballs de pavimentació a la BP-4313 entre Balsareny i Súria de dimarts a dijous
-
Societat
Manresa tallarà el trànsit al carrer de Sant Fruitós aquest dilluns per obres a la xarxa elèctrica
-
Societat
Manresa debat com adaptar les ciutats a les pluges intenses en la Jornada Tècnica de l'Aigua
-
Societat
La 16a Jornada de Demències del Bages aplega vora 90 persones a l'Hospital Sant Andreu
-
Societat
Tres camins rurals costeruts de Manresa es pavimentaran amb formigó rentat a l'àcid
