Més de 800 persones ompliran el teatre Kursaal de Manresa el proper dijous, 10 de novembre, per participar en la Jornada d'Administratius Sanitaris de l'Institut Català de la Salut, que se celebra per primera vegada a la capital del Bages. En el decurs d'aquesta important Jornada s'exposaran i es posaran a debat aspectes d'aquest col·lectiu professional relacionats amb l'objectiu de millorar l'atenció a les persones.
Sota el lema Interactuem amb tothom es parlarà sobre temes com ara gestió de les emocions; noves opcions telemàtiques, per tal que l'usuari tingui accés directe a la seva informació assistencial; coordinació amb les residències de gent gran; satisfacció dels pacients, etc. L'interès que ha generat aquesta Jornada queda palès amb els cent pòsters que s'han presentat, que mostren continguts molts variats dins l'àmbit administratiu.
Un dels objectius que permetrà visualitzar la Jornada serà el rol cada vegada més important que assumeixen els professionals administratius, indispensables en moltes de les activitats que es porten a terme. Es posarà de manifest la seva implicació en àmbits com ara la recerca o la interrelació amb altres organismes i nivells del sistema de salut.
L'ICS és l'empresa pública de serveis sanitaris més gran de Catalunya, amb 39.000 professionals, dels quals més de 9.000 són de l'àmbit administratiu. Les característiques de l'organització permeten que les persones que no assisteixin presencialment a la Jornada puguin seguir-la en directe a través d'Internet.
Més de 800 administratius de l'ICS celebraran la seva jornada al Kursaal
Societat
S'exposaran temes d'interès, com ara gestió de les emocions, noves propostes telemàtiques, coordinació amb les residències o satisfacció dels pacients
ARA A PORTADA
-
-
Esports El CE Manresa encaixa la primera derrota de la temporada al camp del Tudelano (2-1) Pere Fontanals
-
Societat Territori destina 1,6 milions a estabilitzar talussos a les carreteres d'accés a Montserrat Pere Fontanals
-
Esports Manel Deli es proclama campió del món M50 dels 100 quilòmetres en ruta a Galícia Pere Fontanals
-
Economia L'Agència Espacial tria la companyia del manresà Sanpere per desenvolupar la xarxa de connectivitat segura de la UE ACN | Pere Fontanals
Publicat el
08 de novembre de 2016 a
les 11:07
Et pot interessar
-
Societat
Els casals infantils del CAE i La Xarranca tanquen l'estiu amb 562 participacions al Bages
-
Societat
L'AFABBS programa diversos actes al Bages amb motiu del Dia Mundial de l'Alzheimer
-
Societat
L'Ajuntament de Manresa inicia l'arranjament d'una quinzena de camins rurals
-
Societat
Obres de fibra òptica a la Muralla del Carme i l'entorn de l'Uniplant Garden a partir de dilluns
-
Societat
Sant Fruitós impulsa una nova oferta de formació per a adults
-
Societat
La Fira d'Artistes i Artesans provocarà afectacions de trànsit aquest dissabte al Passeig
