Navàs es queda sense junta local de l'associació que lluita contra el càncer

Societat

L'actual junta directiva ha plegat, segons han informat en un comunicat, per causes personals i de salut

Publicat el 23 de març de 2016 a les 14:10
La secretària de la Junta Local de l'Associació de la Lluita Contra el Càncer a Navàs, Montserrat Uró, ha emès un comunicat on fa saber la renúncia de l'actual junta directiva per causes personals i de salut. En la nota fa un agraïment a tots els navassencs i navassenques per la seva generosa col·laboració, tant en els seus donatius particulars com en totes les campanyes on l'entitat ha demanat el seu suport.

La Junta que plega reconeix que els sap greu no poder continuar oferint el seu temps i la seva vocació de voluntariat, però que raons familiars i de salut dels actuals membres ho han precipitat. Aquesta junta va començar el seu mandat el setembre de 2012.

També diuen que han intentat, sense èxit, buscar un relleu que de moment no s'ha trobat per renovar la Junta i poder donar continuïtat al projecte de l'associació que lluita des de fa anys contra el càncer, una malaltia en que cada cop hi han mes afectats, però també on les expectatives de curació son cada cop mes evidents i definitives. Una lluita i un camí que es fa gràcies a milers de voluntaris que col·laboren en la difusió de la prevenció, l'acompanyament, la investigació , etc.

Finalment, fan una crida a totes aquelles persones que tinguin interès en formar part d'una nova junta i col·laborar com a voluntaris, que tindran sempre el suport i agraïment de la junta que ara plega.
Escull Manresa com la teva font preferida de Google