Més de 120 professionals de l'atenció primària de la Catalunya Central i docents de la UManresa han participat aquest dimecres en un curs d'atenció a la salut de les persones amb identitats de gènere diverses, que ha organitzat la Gerència Territorial Catalunya Central de l'ICS. El curs, que s'ha perllongat durant tot el matí a la sala d'actes de la Fundació Universitària del Bages (FUB), ha anat a càrrec de Rosa Almirall Oliver, directora del programa d'Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva de Barcelona Ciutat i responsable de la Unitat Trànsit, d'atenció a les persones transgènere.
El principal objectiu del curs, que ha estat molt ben valorat pels assistents, és sensibilitzar i facilitar coneixements als professionals per donar una atenció respectuosa i adequada a les persones trans. Durant la primera part del curs s'ha presentar el servei Trànsit que treballa per a l'acompanyament en temes de salut a les persones amb identitat de gènere divers. A la segona part, s'ha parlat sobre l'atenció a les persones transgènere segons les diferents etapes de la seva vida, des de la infància a la maduresa.
La unitat Trànsit és pionera a l'estat espanyol en el tractament d'aquestes persones des d'una visió integral de la seva salut.
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 23 de juny de 2017 a les 08:17
Et pot interessar
-
Societat El Geoparc de la Catalunya Central impulsa un procés participatiu amb docents per definir el seu Pla Estratègic Educatiu
-
Societat Afectacions de trànsit per la Festa de Tardor dels comerciants del carrer Barcelona
-
Societat L'Associació de Familiars de Malalts d'Alzheimer celebra 25 anys amb un programa d'actes commemoratius
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous