Qui vulgui anar de públic al programa «Divendres» ja es pot apuntar

Societat

Cal trucar al 010 o sol·licitar-ho a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) de l'Ajuntament de Manresa

Publicat el 16 de febrer de 2016 a les 16:55
Manresa és protagonista del programa Divendres, de TV3, durant aquesta setmana. Coincidint amb la setmana prèvia a la Festa de la Llum, l'equip del programa, amb el periodista Espartac Peran al capdavant, és aquests dies a la ciutat, des d'on es fan connexions en directe i s'exposen continguts diversos vinculats amb la ciutat. A més, en el darrer programa de la setmana, divendres, el públic serà 100% manresà. El programa ha posat a la disposició de la ciutat transport amb el qual es podran desplaçar gratuïtament fins als estudis de TV3 les persones que tinguin interès a assistir en directe a l'emissió del programa.

Els interessats poden trucar al telèfon 010 d'informació municipal, o bé adreçar-se personalment a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC), als baixos de la casa consistorial (Plaça Major, 1). Les peticions s'atendran per ordre d'arribada.

El magazín, conduït per Helena García Melero i Espartac Peran, s'emet de dilluns a divendres, des poc després de 2/4 de 5 fins a les 7 de la tarda. És la segona vegada que Divendres visita Manresa. L'anterior va ser el febrer de 2010. 
Escull Manresa com la teva font preferida de Google