El Rotary Club Manresa-Bages, gràcies a la col·laboració de la Ubic-manresacomercial, ha recollit un total de 2.118 euros mitjançant la campanya “No et quedis el canvi! acaba amb la pòlio ara!”, que ha tingut lloc a una cinquantena d'establiments manresans. Els diners recollits es destinen a la campanya de Rotary International “End Polio Now” per eradicar la Poliomelitis.
Tots els establiments participants disposaven d'una guardiola a través de la qual es convidava als clients a participar en la campanya dipositant les monedes del canvi. La iniciativa es va iniciar a mitjans del mes de desembre i s'ha allargat fins a finals de la temporada de rebaixes.
25 anys de lluita contra la pòlio
Des de l'any 1985, a través de la campanya PolioPlus, Rotary International ha vacunat més de 2.000 milions de nens i nenes arreu del món. Actualment, el virus de la pòlio només es propaga en 4 països endèmics: Nigèria, Índia, Pakistan i Afganistan.
Actualment, i després del treball realitzat durant aquestes dues dècades, s'està a punt d'eradicar aquesta malaltia, però falta un darrer esforç extraordinari. Per aquest motiu va néixer la campanya "End Polio Now", a través de la qual la Fundació Bill i Melinda Gates farà una aportació de 355 milions de dòlars sempre que Rotary, a nivell mundial, n'aconsegueixi aportar 200 milions. La suma, 555 milions de dòlars, servirà per finançar accions d'immunització en els països en vies de desenvolupament on la pòlio continua afectant sobretot als infants, provocant-los serioses discapacitats o fins i tot la mort.
Els diners aconseguits en la campanya manresana se sumen a la recaptació feta arreu del món mitjançant diferents accions solidàries.
Recullen més de 2.000 euros per la campanya solidària contra la pòlio
La iniciativa es va iniciar a mitjan de desembre i s'ha allargat fins a finals de la temporada de rebaixes
Ara a portada
Publicat el 03 de març de 2011 a les 15:43
Et pot interessar
-
Societat Afectacions de mobilitat a la C-55 nord els propers dilluns i dimarts
-
Societat La cruïlla de l'avinguda dels Dolors i els carrers Amadeu Vives i Estanislau Casas estrenarà semàfors
-
Societat Dilluns tornaran a funcionar els nous contenidors després de resoldre's l'avaria informàtica
-
Societat Josep Maria Mata-Perelló, Creu de Sant Jordi per la seva trajectòria científica i humana