Resulta ferit greu a l'accidentar-se sol amb la moto a Manresa anant begut

L'accident va tenir lloc la matinada de dissabte al carrer Viladordis

Publicat el 17 de juny de 2019 a les 07:55
La Policia Local de Manresa va instruir diligències policials contra el conductor d'una moto que es va accidentar sol la matinada de dissabte al carrer Viladordis de la capital del Bages i va donar positiu en la prova d'alcoholèmia.

Els fets van passar poc abans de les 5 de la matinada a la cruïlla entre els carrers Viladordis i Sant Cristòfol. Un motorista, veí de Manresa i de 37 anys, va patir un accident sol amb la motocicleta i va resultar ferit de gravetat.

Un cop els agents van arribar al lloc de l'accident van practicar-li al conductor les proves reglamentàries d'alcoholèmia que van donar com a resultat un índex que representa positiu penal, amb un resultat de 0,70mg/l en aire espirat.

El motorista va ser atès pel personal sanitari en el lloc de l'accident i posteriorment va ser traslladat a l'hospital Sant Joan de Déu.