Tallat l'accés al carrer Puigmal per unes obres de telecomunicacions

Els treballs obligaran a modificar la circulació a la zona de la rotonda Rosalind Franklin aquest dijous

Publicat el 24 de juny de 2026 a les 22:41

L'Ajuntament de Manresa ha informat que aquest dijous, 25 de juny, quedarà tallat l'accés de vehicles al carrer Puigmal des de la rotonda Rosalind Franklin a causa d'uns treballs de canalització per a la instal·lació d'una xarxa soterrada de telecomunicacions.

L'actuació, executada per l'empresa Xarxa Oberta de Comunicació i Tecnologia de Catalunya, afecta l'avinguda Joncadella, la rotonda Rosalind Franklin i l'avinguda Universitària, en el tram comprès entre la C-25 i la plaça de la Democràcia.

Mentre durin els treballs, l'accés al carrer Puigmal s'haurà de fer obligatòriament des del carrer Callús.

Escull Manresa com la teva font preferida de Google