L'Ajuntament de Manresa ha informat que aquest dijous, 25 de juny, quedarà tallat l'accés de vehicles al carrer Puigmal des de la rotonda Rosalind Franklin a causa d'uns treballs de canalització per a la instal·lació d'una xarxa soterrada de telecomunicacions.
L'actuació, executada per l'empresa Xarxa Oberta de Comunicació i Tecnologia de Catalunya, afecta l'avinguda Joncadella, la rotonda Rosalind Franklin i l'avinguda Universitària, en el tram comprès entre la C-25 i la plaça de la Democràcia.
Mentre durin els treballs, l'accés al carrer Puigmal s'haurà de fer obligatòriament des del carrer Callús.
