Enguany la comissió organitzadora de la Cavalcada de Reis de Santpedor, que treballa conjuntament amb l'Ajuntament, proposa novetats pel proper 5 de gener de 2011.
Una de les diferències és que es preveu ampliar el seguici reial fent possible que no només els nens i nenes, sinó també els joves i adults puguin inscriure's per participar.
Les inscripcions, que estan obertes des dels 8 als 108 anys, finalitzen el proper divendres 12 de novembre. Els interessats s'hi poden apuntar individualment o amb colla, a través de les escoles, les oficines municipals de la planta baixa de l'Ajuntament, enviant les dades personals a reis.santpedor@gmail.com o a través del facebook Regidoria de Cultura de Santpedor.
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de novembre de 2010 a
les 19:22
Et pot interessar
-
Societat
Un mural celebra els 10 anys d'intercanvi entre instituts de Sant Fruitós i Châteauroux
-
Societat
Joviat i Althaia validen un menú gastronòmic adaptat per a persones amb disfàgia
-
Societat
Sant Fruitós reformarà una nau municipal per convertir-la en magatzem de la brigada
-
Societat
Es reobre el carrer Santa Llúcia després de l'enderroc de l'edifici incendiat
-
Societat
La PAHC Bages surt als barris de Manresa per frenar els abusos en els lloguers
-
Societat
Una vuitantena de persones reivindiquen la col manresana en un sopar a Santpedor
