Un estudiant francès de 20 anys de la FUB va morir la matinada de dissabte en caure des del balcó d'un segon pis al carrer Mossèn Vall de Manresa. El jove es trobava a casa d'un amic seu on celebraven una festa i es va precipitar accidentalment al buit, morint a l'acte.
Cap a la 1 de la matinada, la víctima, Baptiste Richaume, es va arrepenjar malament a la barana del balcó i va caure a sobre d'uns furgoneta estacionada i després a terra. Fins al lloc de l'accident s'hi van desplaçar Mossos d'Esquadra, Policia Local i unitats del Sistema d'Emergències Mèdiques (SEM), que van certificar la seva mort.
Després de l'autòpsia, les despulles del jove seran repatriades en el transcurs dels propers dies a la seva població natal, Olivet, al departament francès de Loiret.
El noi estudiava primer curs de Fisioteràpia a UManresa.
Un estudiant francès de la FUB mor en caure accidentalment d'un segon pis
Societat
El jove Baptiste Richaume estudiava primer curs de Fisioteràpia a la universitat manresana
ARA A PORTADA
-
Successos El govern de Manresa celebra el Dia de la Hispanitat a la caserna de la Guàrdia Civil Pere Fontanals
-
Política La CUP-Fem Manresa titlla de «vergonya» l'assistència del govern a l'acte del Dia de la Hispanitat Pere Fontanals
-
Política Avenç Nacionalista acusa ERC de «lerrouxisme» per la presència del govern de Manresa a la Guàrdia Civil Pere Fontanals
-
-
Societat El Consorci del Bages renova 590 contenidors en onze municipis per millorar el reciclatge Pere Fontanals
Publicat el
05 de desembre de 2017 a
les 08:43
Et pot interessar
-
Societat
La C-55 estrena el desdoblament entre el Castell de Castellbell i el túnel de Boguñà
-
Societat
La Fundació del Convent de Santa Clara envia a Ucraïna el seu 48è corredor humanitari
-
Societat
Refugiada després de patir violència masclista a Rússia: «M'imagino el meu futur a Catalunya»
-
Societat
Sant Fruitós reclama una solució al canvi de sentit de la carretera de Santpedor de Manresa
-
Societat
Treballs de pavimentació a la BP-4313 entre Balsareny i Súria de dimarts a dijous
-
Societat
Manresa tallarà el trànsit al carrer de Sant Fruitós aquest dilluns per obres a la xarxa elèctrica
