La combustió interna d'una màquina recol·lectora de cereal ha causat un incendi a Castelltallat, en terme de Sant Mateu de Bages, aquest dilluns passats 2/4 de 5 de la tarda, que ha cremat 3,62 hectàrees, 1,4 forestals i la resta agrícoles, i que ara mateix -21.45h- es troba estabilitzat i amb deu dotacions dels Bombers encara treballant-hi. La zona cremada forma part de l'espai protegit de la Xarxa espais PEIN.
L'incendi s'ha originat a l'interior de la fincas privada de la Rabassola a 3/4 menys 5 minuts de 5 de la tarda. Segons els Agents Rurals, la combustió interna d'una màquina recol·lectora de cereal ha incendiat la vegetació agrícola en un foc que s'ha estès, ràpidament, fins a la massa forestal.
En les tasques d'extinció de l'incendi hi han arribat a treballar 25 dotacions dels Bombers, cinc de les quals aèries. A 3/4 de 10 del vespre l'incendi es troba estabilitzat i queden deu dotacions dels Bombers a la zona.
[noticia]104209[/noticia]
Un incendi causat per una màquina recol·lectora de cereal crema 3,62 ha. a Castelltallat
Fins a 25 dotacions dels Bombers, cinc de les quals aèries, han treballat per estabilitzar les flames
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de juliol de 2022 a les 19:45
Et pot interessar
-
Societat Súria obre el termini per adjudicar dos pisos municipals en règim de lloguer
-
Societat Les obres per millorar la xarxa elèctrica a Pineda de Bages avancen segons el calendari previst
-
Societat Tall de trànsit en un tram del carrer Font dels Llops, aquest dijous
-
Societat El Consorci del Bages reforça l'educació ambiental i preveu superar els 8.000 alumnes aquest curs
-
Societat El SIAD de Manresa amplia activitats per fomentar vincles i benestar emocional entre les dones
-
Societat Nou pas de vianants elevat al polígon CasaNova de Sant Fruitós