L'actriu Úrsula Corberó està en boca de tothom pel seu paper de Rosa Peral a la sèrie El cuerpo en llamas, que evoca el crim de la Guàrdia Urbana.
En una entrevista amb l'streamer Ibai Llanos, Corberó ha fet referència als seus somnis i amb qui li agradaria coincidir. A banda de col·laborar amb Wes Anderson o conèixer Beyoncé, la catalana ha llançat, entre rialles, una proposta que podria revolucionar l'escenari cultural del moment: "Rosalia, fem una pel·lícula musical", ha reblat.
Durant la conversa, Llanos també ha tret a la llum altres ficcions de Corberó, com Física o química o la famosíssima La casa de papel. A la pregunta de si es cansava de respondre sempre a les mateixes qüestions, Corberó ha respost que no, que guarda "un record molt potent" de la sèrie que es va estrenar el 2017 i que ha recorregut les pantalles del món sencer.
[plantillavirals]
La curiosa proposta teatral de l'actriu Úrsula Corberó a Rosalia
La protagonista de la sèrie del crim de la Guàrdia Urbana ha estat entrevistada per Ibai Llanos

- Corberó en un moment de la sèrie -
- Netflix
ARA A PORTADA
Publicat el 17 de setembre de 2023 a les 14:02
Actualitzat el 17 de setembre de 2023 a les 15:42
Et pot interessar
-
Entreteniment El Barcelona Rock Fest, denunciat per no deixar tornar a entrar els assistents amb entrades per a un dia
-
Entreteniment Aitana dona el tret de sortida a la nova gira des de Barcelona amb Julieta
-
Entreteniment Els catalans que triomfen a l'estranger amb Spotify però sense rastre de la llengua
-
Entreteniment Mushka cancel·la l'actuació al FIB 2025 per la vinculació del festival al fons israelià KKR
-
Entreteniment El remix de «Coti x Coti» segueix imparable i ja supera els 10 milions de reproduccions
-
Entreteniment 15 anys de festival, Cruïlla 2025 en imatges