Clara Roquet Autonell ha aconseguit el seu primer gran èxit en el món del cinema. La jove vigatana ha obtingut el Premi Gaudí al millor guió per la pel·lícula “10.000 km”, de la qual n’és coautora, juntament amb Carlos Marques-Marcet.
Els premis atorgats per l’Acadèmia del Cinema Català es van lliurar aquest diumenge a la nit, en una espectacular gala. El gran vencedor de la vetllada, precisament, va ser “10.000 km”, que va obtenir cinc Premis Gaudí, tots amb un gran pes específic: millor pel·lícula en llengua no catalana, millor director, millor guió, millor actriu protagonista i millor actor protagonista. La pel·lícula “El niño” en va sumar més, set estatuetes, però la majoria amb un perfil més tècnic.
Clara Roquet Autonell és llicenciada en Comunicació Audiovisual per la Universitat Pompeu Fabra. Recentment, ha cursat un màster en escriptura de guions a la Columbia University (Estats Units).
“10.000 km” és un film amb un baix pressupost però amb un alt component emotiu. Alexandra i Sergi són una parella de Barcelona que està buscant un fill quan a ella li arriba una gran oferta professional a Los Àngeles per anar a treballar un any. Confiant en la fortalesa de la seva relació, decideixen posposar els plans i encarar el repte dels 10.000 quilòmetres que els separen.
Clara Roquet Autonell obté el Premi Gaudí pel millor guió
La jove vigatana és coautora del guió de la pel·lícula “10.000 km”
ARA A PORTADA
Publicat el 02 de febrer de 2015 a les 09:26
Actualitzat el 02 de febrer de 2015 a les 09:34
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de setembre
-
Cultura i Mitjans El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Cultura i Mitjans Festa Major de Santa Creu de Jutglar 2025: programa d'actes i activitats
-
Cultura i Mitjans Un camió-teatre amb un escenari desplegable farà parada a les Masies de Voltregà i Sant Julià de Vilatorta
-
Cultura i Mitjans El cicle Grans Concerts de l'Atlàntida de Vic celebra 15 anys
-
Cultura i Mitjans La figura de Bac de Roda, protagonista de la Marxa dels Vigatans 2025