La Biblioteca de Roda de Ter presenta el proper dissabte 12 de desembre (12 h) el conte “El conill despistat, una història que porta cua”, a càrrec de l’editorial infantil Vabau.
Un llibre imprès en paper reciclat que ve acompanyat d’un preciós conill de drap fet amb roba reciclada. El conill només té una orella i la seva cua està ben lligada amb fil perquè el conill no la perdi mai més.
A més, la biblioteca rodenca acollirà el proper 16 de desembre (18 h) l’hora del conte, amb “Una cartera carregada de Nadal” amb Pepa Lavilla. Ja pel proper any, del 15 al 17 de gener la biblioteca de Roda serà la seu de l’exposició “La novel•la romàntica” produïda per la Diputació de Barcelona i Obra Social Caixa Sabadell.
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de desembre de 2009 a
les 16:15
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Cultura i Mitjans
Nova directora i nous reptes: Què passarà al Museu d'Art Medieval de Vic?
-
Cultura i Mitjans
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 14, 15 i 16 d'agost
-
Cultura i Mitjans
Com eren les botigues de Vic als anys 60? Un nou espai museïtzat recrea antics comerços de la ciutat
