El concert de Lluís Llach omple el pavelló de Prats

Publicat el 16 d’octubre de 2006 a les 09:35
 
NOTA DE PREMSA
AJUNTAMENT DE PRATS DE LLUÇANÈS
 
1.200 persones omplen el Pavelló Municipal de Prats de Lluçanès
 
Diumenge 15 d'octubre a les 7 de la tarda i poc, començava un concert emocionant protagonitzat per Lluís Llach. Un públic molt entregat va alçar-se quan Llach va prendre's amb l'escenari. Les 1.200 persones que omplien de gom a gom el pavelló de Prats de Lluçanès, com mai abans s'havia vist, van seguir atentament el reparatori de l'espectacle i. que va allargar-se dues hores.
 
En el transcurs del concert, Llach va interpretar cançons molt emotives que ell mateix va anunciar" seran cançons que diuen el què tinc ganes de dir ara" completant un recorregut musical amb grans missatges de crítica social i política i recordant diferent etapes de la història catalana com la transició, la mort de Puig Antich o el procés de redacció del nou estatut. A més va fer referència al terreny més personal, recordant la seva infantesa a Verges i la seva gran amistat amb el poeta Miquel Martí i Pol, dedicant una cançó a la seva viuda present ahir al Pavelló Municipal de Prats de Lluçanès.
 
Al finalitzar el concert el públic va entregar-se reclamant la presencia de l'artista altra vegada a l'escenari, que ell va respondre acabant la tarda amb la signatura d'autògrafs i fotos dels que més el reclamaven.
 
Durant el dia, el Pavelló s'anava preparant per l'èxit de la tarda, canviant completament de fesomia: cadires per tota la pista, vestidors convertits en autèntics camerinos, l'entrada apunt per la gran afluència de gent,... Així doncs aquest ple històric tancava una tarda carregada d'emocions i bona música, que l'organització, l'Ajuntament de Prats de Lluçanès, valora molt positivament la convocatòria que cloïa la segona jornada de la memòria històrica a Prats de Lluçanès.