Aquest divendres, dia 21 de gener, el Temple Romà de Vic acollirà, a 2/4 de 8 del vespre, la conferència “El futur de l’energia a Catalunya”. La xerrada anirà a càrrec del professor titular de tecnologia elèctrica i energètica de l’Institut Químic de Sarrià, Pere Palacín.
En la xerrada, Palacín explicarà al públic assistent com serà l’obtenció de l’energia en un futur pròxim i en un de més llunyà.
La conferència “El futur de l’energia a Catalunya” forma part del cicle de conferències “Incògnites de la ciència”, que ha organitzat el Patronat d’Estudis Osonencs del 19 de novembre de 2010 al 28 de gener de 2011. Les diverses xerrades que formen part del cicle estan adreçades a tothom que tingui un interès per la ciència i estan protagonitzades per especialistes qualificats dins de l’àmbit.
El futur de l’energia a Catalunya
El Patronat d’Estudis Osonencs organitza una conferència, aquest divendres a Vic.
ARA A PORTADA
Publicat el 20 de gener de 2011 a les 19:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans L'Atlàntida de Vic estrena una producció pròpia sobre l'obra poètica i teatral de Lluís Solà
-
Cultura i Mitjans Manlleu viu una multitudinària 32a edició de la Fira del Porc i la Cervesa
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 3, 4 i 5 d'octubre
-
Cultura i Mitjans Vic acull una nova edició de la Fira d'Economia Circular
-
Cultura i Mitjans Vistes, tastos i experiències de proximitat: així serà el Benvinguts a Pagès a Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans La banda guanyadora del Premi Fundació Sau i Puig-Porret traurà el seu primer disc aquesta tardor