Aquest divendres, dia 21 de gener, el Temple Romà de Vic acollirà, a 2/4 de 8 del vespre, la conferència “El futur de l’energia a Catalunya”. La xerrada anirà a càrrec del professor titular de tecnologia elèctrica i energètica de l’Institut Químic de Sarrià, Pere Palacín.
En la xerrada, Palacín explicarà al públic assistent com serà l’obtenció de l’energia en un futur pròxim i en un de més llunyà.
La conferència “El futur de l’energia a Catalunya” forma part del cicle de conferències “Incògnites de la ciència”, que ha organitzat el Patronat d’Estudis Osonencs del 19 de novembre de 2010 al 28 de gener de 2011. Les diverses xerrades que formen part del cicle estan adreçades a tothom que tingui un interès per la ciència i estan protagonitzades per especialistes qualificats dins de l’àmbit.
El futur de l’energia a Catalunya
El Patronat d’Estudis Osonencs organitza una conferència, aquest divendres a Vic.
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 20 de gener de 2011 a les 19:55
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de juny
-
Cultura i Mitjans Pla i Peyu desconnecten Shakespeare a la 313
-
Cultura i Mitjans «L'educació antiracista ha de començar des de petits»
-
Cultura i Mitjans «Desmuntar» els relats de l'extrema dreta, la proposta del festival de cinema social Protesta de Vic
-
Cultura i Mitjans La Universitat d'Estiu de la UVic-UCC torna amb una oferta formativa diversa per afrontar els reptes actuals