El 19% dels cines catalans s'han adherit a la iniciativa “Dimecres al cinema” anunciada aquest dimecres per la indústria cinematogràfica per fomentar l'assistència a les sales, segons ha informat el Gremi d'Empresaris de Cinemes de Catalunya en un comunicat.
Es tracta de 61 cines en tot el territori català, entre els quals es troben sales com Multicines Sucre de Vic, els Cines Full HD de Cornellà, Lauren Garraf de Vilanova, Cinema Kubrick de Vilafranca, Cinesa -en els seus centres de Diagonal, Heron City, Mataró Park, La Farga, Maremàgnum, Sant Cugat, La Maquinista, Barnasud, Diagonal Mar i Parc Vallès-, i Renoir Floridablanca de Barcelona, entre d'altres.
Les principals associacions cinematogràfiques espanyoles -Federació de Productors Espanyols (FAPAE), Federació de Distribuïdors Cinematogràfics (Fedicine) i la Federació de Cines d'Espanya (FECE)-, amb el suport de l'ICAA, han posat en marxa aquesta nova iniciativa, que arrencarà el pròxim 15 de gener i s’allargarà tres mesos, i que intenta reeditar l'èxit de la “Festa del Cinema”, permetent a tots els espectadors anar a les sales adherides a un preu especial cada dimecres no festius.
Els dimecres, preus més barats al cinema
Cultura i Mitjans
Seixanta-una sales catalanes s’apunten a la campanya, que durarà tres mesos
ARA A PORTADA
Publicat el
09 de gener de 2014 a
les 08:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
10 atractius turístics d'Osona que has de visitar aquest estiu
-
Cultura i Mitjans
Nova directora i nous reptes: Què passarà al Museu d'Art Medieval de Vic?
-
Cultura i Mitjans
Un estiu marcat per la calor i l'eclipsi solar: les millors imatges de la temporada a Osona i el Lluçanès
-
Cultura i Mitjans
Tot allò que has de saber de la Festa del Serpent de Manlleu
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 14, 15 i 16 d'agost
-
Cultura i Mitjans
Com eren les botigues de Vic als anys 60? Un nou espai museïtzat recrea antics comerços de la ciutat
