La Biblioteca Municipal de Manlleu acollirà una nova conferència dels Dijous de l’Òmnium, el proper divendres, 25 d’Octubre, a les 8 del vespre. Sota el títol “Els Segadors: història emotiva de Catalunya”, Jaume Ayats, musicòleg i director del Museu de Música de Barcelona, que va rebre recentment el Premi Nacional de Cultura, desgranarà a través de diferents versions de l’actual himne de Catalunya què ha representat al llarg dels anys i com ha passat de ser un cant popular a cant institucional.
Aquesta conferència és fruit de l’acord de col·laboració que en els últims anys han desenvolupant l’Ajuntament de Manlleu i Òmnium Cultural Osona, amb el clar objectiu de promoure nous espais d’interès cultural i donar nous punts de vista sobre la situació social, política i cultural de Catalunya.
Jaume Ayats explicarà a Manlleu l'evolució històrica d'Els Segadors
El musicòleg participa divendres als Dijous de l’Òmnium
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 22 d’octubre de 2013 a les 17:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 6, 7 i 8 de juny
-
Cultura i Mitjans Pla i Peyu desconnecten Shakespeare a la 313
-
Cultura i Mitjans «L'educació antiracista ha de començar des de petits»
-
Cultura i Mitjans «Desmuntar» els relats de l'extrema dreta, la proposta del festival de cinema social Protesta de Vic
-
Cultura i Mitjans La Universitat d'Estiu de la UVic-UCC torna amb una oferta formativa diversa per afrontar els reptes actuals