La Biblioteca Municipal de Manlleu acollirà una nova conferència dels Dijous de l’Òmnium, el proper divendres, 25 d’Octubre, a les 8 del vespre. Sota el títol “Els Segadors: història emotiva de Catalunya”, Jaume Ayats, musicòleg i director del Museu de Música de Barcelona, que va rebre recentment el Premi Nacional de Cultura, desgranarà a través de diferents versions de l’actual himne de Catalunya què ha representat al llarg dels anys i com ha passat de ser un cant popular a cant institucional.
Aquesta conferència és fruit de l’acord de col·laboració que en els últims anys han desenvolupant l’Ajuntament de Manlleu i Òmnium Cultural Osona, amb el clar objectiu de promoure nous espais d’interès cultural i donar nous punts de vista sobre la situació social, política i cultural de Catalunya.
Jaume Ayats explicarà a Manlleu l'evolució històrica d'Els Segadors
El musicòleg participa divendres als Dijous de l’Òmnium
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 22 d’octubre de 2013 a les 17:41
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic
-
Cultura i Mitjans Sant Julià de Vilatorta celebra el 46è Aplec Caramellaire
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 25, 26 i 27 d'abril
-
Cultura i Mitjans Vic ja ha escollit «La paraula del poble»