La periodista Marta Romagosa presenta aquest dijous, 16 de febrer, el seu nou llibre Tots els noms del desig a l'Abacus Vic, del portal de la Rambla. Romagosa anirà acompanyada de Jacqueline Bofill, professora de llengua i literatura de l'Institut de Vic.
Tots els noms del desig (Rosa dels vents, 2016) és un recull de vint-i-dos relats amb nom de dona, literalment. Contes breus i directes que són moguts per les ganes d'arribar a un lloc, a una sensació o a un benestar, i que formen el debut literari d'una periodista de llarg recorregut.
Marta Romagosa (Cornellà de Llobregat, 1967) és una de les veus històriques de la ràdio nacional, on treballa des del 1991 i on ha estat editora del Catalunya Matí, del Catalunya Vespre i de l'informatiu del migdia. Actualment, forma part d'El matí de Catalunya Ràdio, amb Mònica Terribas.
Marta Romagosa presenta el llibre «Tots els noms del desig» a Vic
La presentació és aquest dijous a les 7 del vespre a l'Abacus del portal de la Rambla de Vic
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de febrer de 2017 a les 08:52
Actualitzat el 16 de febrer de 2017 a les 08:53
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans Vic apropa l'art i l'artesania a la ciutadania
-
Cultura i Mitjans L'Atlàntida dedica el cicle Clàssica Jove per primer cop a un músic i compositor català, Eduard Toldrà
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 23, 24 i 25 de maig
-
Cultura i Mitjans Manlleu acollirà les 12 hores de glosa dels Països Catalans
-
Cultura i Mitjans Pau Vinyals, actor de l'homenatge de l'Atlàntida de Vic a Verdaguer: «És contemporani perquè l'estem recitant ara»
-
Cultura i Mitjans Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 16, 17 i 18 de maig