Sant Jordi anima la festa d'aniversari de Ràdio Taradell

Actes i emissions en directe, divendres i dissabte.

Publicat el 22 d’abril de 2010 a les 16:04


El proper 23 d'abril, diada de Sant Jordi, Ràdio Taradell celebra el 27è aniversari. Com ja és tradició, l'emissora municipal ho vol celebrar amb l'organització de diversos actes.

Divendres, 23 d'abril

Ràdio Taradell farà una edició especial del programa "No n'hi ha prou", que s'emet cada dia de 2 a 3 del migdia. Durant tot el dia, per celebrar l'aniversari i la Diada de Sant Jordi, l'emissora només emetrà música en català.

Dissabte, 24 d'abril

El plat fort dels actes arribaran dissabte. Des de les 10 del matí i fins a les 5 de la tarda, els estudis de Ràdio Taradell sortiran al carrer. Els programes s'emetran des del exteriors del Centre Cultural Can Costa i Font, a l'accés que hi ha des de la carretera de Balenyà.

A partir de les 12, el programa "L'andana" i els serveis informatius posaran l'accent en la reobertura de la Biblioteca Antoni Pladevall i Font, que s'ha reformat i ampliat tant d'espai com de contingut, i en l'estrena del nou local de l'Arxiu Fotogràfic de Taradell a Can Costa.

D'altra banda, a partir de les 4, el programa infantil "El galliner" rebrà els protagonistes de l'espai de contes "Hi havia una vegada", que s'emet cada migdia i cada tarda per Ràdio Taradell. Els més petits del poble, que des de fa anys posen veu als contes més populars, seran els reis de l'emissora fins a les 5 de la tarda.

A partir de les 5 de la tarda, la Carpa de Can Costa es convertirà en una carpa infantil per rebre tots els nens i nenes de Taradell, que podran ballar al ritme de la música perquè passin una tarda ben entretinguda. L'entrada serà gratuïta.

I a partir de les 11 de la nit, la Carpa de Can Costa es convertirà en l'escenari de la tradicional i mítica carpa de Sant Jordi, amb un festival de bona música per celebrar Sant Jordi i l'aniversari de Ràdio Taradell. El preu de l'entrada és de 5 euros.

- Web Ràdio Taradell