La plaça Vella tornarà a ser l’epicentre de la majoria d’actes de la revetlla de Sant Joan a Torelló. que, a grans trets, manté el format d’edicions anteriors. L’activitat començarà a les 7 de la tarda, amb la revetlla infantil i la música i l’animació de Jaume Barri, activitat que es va iniciar l’any passar amb molt bon resultat.
Posteriorment, a les 9 del vespre, es farà el sopar popular de la Flama; i a un quart de 10, hi haurà la rebuda de la Flama del Canigó a la placeta de’n Pujol, amb la gent del Centre Excursionista i el Tradicat com a portadors. Allà s’iniciarà una cercavila, amb la Colla Gegantera i els Diables del Ges, fins a la plaça Vella, on es farà el parlament i els himnes amb la Coral Lloriana Jove i els Grallers de Torelló.
A les 10 serà el torn de les sardanes amb una audició a càrrec de la cobla Lluïsos. A la mitja part de les sardanes, es farà la ballada dels Gegants de Torelló. Finalment, continuarà la gresca i la xerinola fins a l’hora d’anar a munyir.
Els tiquets per al sopar es venen al Tse-Tse, L’Atmosfera i el Big Bag, fins divendres 21 de juny, al preu de 12 euros. Les entitats organitzadores de la revetlla són el Casal La Desperta, l’Agrupació Sardanista, els Diables del Ges, la Colla Gegantera, el Centre Excursionista i la Coral Lloriana Jove.
Torelló repeteix revetlla popular de Sant Joan
La festa està organitzada per sis entitats
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juny de 2013 a les 18:01
Et pot interessar
-
Cultura i Mitjans
Cavalcada de Reis de Vic 2026: recorregut, horaris i novetats
-
Cultura i Mitjans
Patges i patgesses reials als barris de Vic: quan, com i a on?
-
Cultura i Mitjans
Aquest divendres comencen els actes de la Festa del Pi de Centelles
-
Cultura i Mitjans
Emili Vilamala guanya el primer premi del concurs de fotografia Amics de la ciutat de Vic
-
Cultura i Mitjans
Què fer aquest cap de setmana a Osona i el Lluçanès: 19, 20 i 21 de desembre
-
Cultura i Mitjans
La pista de gel de Manlleu, única a Osona
