CCOO de Catalunya es va constituir el 20 de novembre de 1964, en les difícils condicions de repressió de la dictadura, a l'església Sant Medir de Barcelona, on es van reunir 300 sindicalistes. Per tal de commemorar aquesta data, el sindicat està realitzant actes arreu de Catalunya.
La commemoració també arriba a Osona. Serà el proper divendres, 17 d'abril, a Manlleu i a Vic.
Programa
11 h. Recepció i visita guiada del Museu del Ter de Manlleu.
12 h. Testimoniatge sindical amb muntatge i passi de l’ audiovisual “Història de CCOO a Osona “, lectura de versos Martí Pol, testimoni de sindicalistes de diferents etapes, parlaments institucionals de Gonzalo Plata, secretari general de CCOO Vallès Oriental-Maresme-Osona; Pere Prat, alcalde de Manlleu; i del secretari general de CCOO, Joan Carles Gallego.
13.Comiat.
19 h. Festa de la celebració dels 50 anys, al Centre Cívic Can Pau Raba de Vic,
amb els concerts de Aasometric i Guillem Roma.
A mitja part, hi haurà un breu parlament de Carles Pérez de reconeixement de la tasca realitzada per totes aquelles persones, que abans i ara donen suport a l'acció sindical. La presentació de l'acte anirà a càrrec de la sindicalista Mònica Vázquez.
ARA A PORTADA
-
El Mercat de Música Viva de Vic programa més de 70 concerts i aposta per la nova escena musical en català Irene Giménez Vinyet
-
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
Publicat el 12 d’abril de 2015 a les 08:08
Actualitzat el 12 d’abril de 2015 a les 08:12
Et pot interessar
-
Societat Osona Contra el Càncer posa en marxa una guardiola solidària digital
-
Societat La Policia Local de Torelló enxampa un individu que intentava entrar en un domicili
-
Societat Les Fúries d'Ausa rebran la Flama del Canigó: així arribarà el foc dels Països Catalans a Vic
-
Societat Sant Tomàs celebra el segon aniversari del Taller Botiga de Vic
-
Societat Càritas Diocesana de Vic va atendre més de 4.000 persones el 2024
-
Societat Les persones ateses pel CHV augmenten un 2,4%