Per 108 vots en contra i 62 a favor els treballadors de Pedro Roquet, S.A , de Tona, han tombat la proposta de la direcció de l'empresa de reduir el 10% del sou a canvi de la promesa de no acomiadar ningú.
En una votació celebrada dijous, dia 10, aquesta aclaparadora majoria de la nòmina es nega a acceptar aquesta reducció de salari, que seria retornat en 12 pagaments el 2011. La contrapartida de la direcció de Roquet, si acceptaven l'acord, consistia en no retallar cap lloc de treball, sempre i quan la situació millorés respecte l'actual.
Els treballadors lamenten que l'empresa s'hagi tancat en banda i que no han deixat altre opció, ni discutir qualsevol altra solució. El conjunt de treballadors interpreta aquests resultats com un clar advertiment a l'empresa que, segons ells, no ha volgut escoltar les seves propostes.
Pedro Roquet ja ha executat un Expedient de Regulació d'Ocupació temporal que ha afectat als 210 treballadors de la plantilla al llarg d'aquest 2009.
Revolta dels treballadors de Roquet de Tona
La plantilla tomba la proposta empresarial de menys sou per evitar acomiadaments.
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de desembre de 2009 a les 19:32
Et pot interessar
-
Societat Detinguda per robar 300 euros a una persona gran al barri de Montserrat de Torelló
-
Societat El Festival Mans per la Justícia Global de Vic celebra la tercera edició aquest setembre
-
Societat Torelló s'afegeix a les mostres de condol pel traspàs de l'abat emèrit de Montserrat, Sebastià Bardolet
-
Societat Ramon Batllés i Santasmasas, distingit com a Fill Predilecte de Tona
-
Societat El Mercat de Vic oferirà demostracions de cuina en directe amb cuiners locals i producte de proximitat
-
Societat La UVic-UCC reforça l'atenció psicològica davant l'augment de consultes de salut mental dels estudiants