Nervis a la vaga general. Sobretot en alguns membres de CCOO. Així ho ha pogut comprovar un dels redactors d’Osona.com, que s’ha desplaçat al polígon Mas Beuló de Vic a primera hora del matí, als volts de les 7, per fer algunes fotografies i parlar amb els membres dels piquets informatius.
Quan el redactor estava tirant fotografies dels delegats sindicals que informaven als conductors que entraven al polígon, Mateo Heredia, polèmic sindicalista de CCOO, s’ha adreçat al periodista cridant que a ell no li fes cap foto. Tot seguit, li ha pres la càmera i ha insinuat que la tiraria a terra, alçant la mà. “Si em fas una foto, et trenco la càmera”, ha amenaçat. “Si no vols sortir a la foto, et quedes a casa assegut al sofà. Estàs al carrer i estàs en un acte públic”, ha respost el redactor.
La picabaralla s’ha produït davant d’un dels agents dels Mossos d’Esquadra que estava a la zona, i que ha intentat posar pau. Tot seguit, el sindicalista ha retornat la càmera al redactor i ha marxat.
Al migdia, a la manifestació al centre de Vic, Heredia s'ha adreçat al periodista i li ha demanat disculpes. El redactor les ha acceptat.
Un delegat de CCOO amenaça un redactor d'Osona.com
Societat
Mateo Heredia li ha agafat la càmera i li ha dit que si li feia una foto la hi trencaria.
ARA A PORTADA
Publicat el
29 de març de 2012 a
les 09:18
Et pot interessar
-
Societat
La pediatria de l'EAP Vic Nord i de l'Assir es traslladen per les obres del CAP Osona
-
Societat
L'Esquerda celebra 50 anys d'excavacions continuades: «Té corda per estona»
-
Societat
L'arquitectura també juga: quatre rutes per descobrir Osona aquest agost
-
Societat
Crit d'emergència pel mas d'en Serrallonga: «Ens hem ficat en un merder impressionant»
-
Societat
Els tresors patrimonials imprescindibles del Lluçanès
-
Societat
La dona més vella de Catalunya fa 112 anys: «Quan jo era petita, només hi havia un cotxe a Olot»
