Jordi Casellas, arribant al castell de Tona. Foto: Adrià Costa dfasd
La Unió Ciclista Tona ha organitzat aquest diumenge, 15 de juny, una nova edició de la cronoescalada al castell de Tona amb BTT, Memorial Pere Rovira. La prova s’emmarcava en la Festa de l’Esport impulsada per l’Ajuntament de la Població i la Diputació de Barcelona. Hi han participat una vintena llarga de ciclistes.
El vencedor indiscutible ha estat Jordi Casellas, que ha trigat un temps de 14 minuts i 9 segons en fer els cinc quilòmetres des de la plaça Major fins al cim del castell. La prova té un desnivell màxim del 20% en alguns trams.
L’han acompanyat al podi el ciclista local Marc Mas, a 1 minut i 11 segons del vencedor, i Gil Salvans, de Vic, a 1 minut i 45 segons.
La sortida del primer corredor ha estat a les onze del matí. Abans, hi ha hagut una master-class d'spinning a la plaça Major, per tot aquell que volia començar a preparar-se.
Jordi Casellas guanya la cronoescalada al castell de Tona en BTT
Una vintena de ciclistes han participat a la prova, amb desnivells màxims del 20%
ARA A PORTADA
Publicat el 15 de juny de 2014 a les 20:39
Et pot interessar
-
Societat Alpens es prepara per a una nova edició del Pixa't de riure! Festivalet internacional de l'humor
-
Societat Zetak, Alosa o Jose Luis Redondo completen el cartell del Festival Cantilafont
-
Societat Torelló celebra el centenari del Teatre Cirvianum
-
Societat 30 anys de Depuradores d'Osona
-
Societat «L'envelliment accelerat de la població obliga a fer un canvi de mirada en l'atenció sanitària»
-
Societat Dia Internacional dels Museus 2025: així ho viuran els equipaments d'Osona