La jugadora del FC Barcelona Bruna Vilamala va visitar aquest desembre Osonament, on va lliurar una samarreta signada. Es tracta de la samarreta de la temporada 2020-2021, en què l'equip femení blaugrana va guanyar el triplet amb la Lliga, la Chamipons League i la Copa de la Reina.
Tal com explica Osonament en una nota, la jugadora de Borgonyà va mantenir una xerrada amb l'equip de futbol de la fundació, format per persones ateses a l'entitat, que li van fer preguntes sobre el club, la seva trajectòria, les seves vivències personals, la lesió de la qual s'està recuperant, etc.
Vilamala va explicar que quan Nike va proposar a les jugadores del FC Barcelona la iniciativa solidària de poder regalar una samarreta signada, va pensar de seguida amb Osonament. "El meu tiet va ser tractat aquí i sabem que es fa molt bona feina. A més, coneixent l'equip de futbol del centre, no vaig dubtar ni un moment", afirmava.
Des de fa uns anys, Osonament compta amb un equip que participa a la Lliga de Centres de Dia i Serveis de Rehabilitació Comunitària de Salut Mental a la demarcació de Barcelona. Actualment, forma part de la Fundació UE Vic. Vilamala ja havia participat i donat suport en algun dels tornejos organitzats per l'entitat i, en aquesta ocasió, també va pensar en Osonament per fer el lliurament d'aquest obsequi tan especial.
La jugadora del Barça Bruna Vilamala regala una samarreta a Osonament
Societat
La jove de Borgonyà posa en valor la "bona feina" de la fundació i el seu equip de futbol
ARA A PORTADA
-
Societat «És un dia molt especial»: les escoles de Vic comencen el curs escolar amb normalitat tot i la vaga educativa Irene Giménez Vinyet
-
-
Societat La Fundació Impulsa busca mentors per acompanyar joves a Osona durant el curs 2026-2027 Irene Giménez i Vinyet
-
-
Societat L'alcalde de Santa Eugènia de Berga acaba el discurs de Festa Major amb un «puta Espanya» Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
03 de gener de 2022 a
les 15:55
Et pot interessar
-
Societat
Judit Serra és la nova directora executiva de Creacció
-
Societat Tot a punt a Osona per l'arrencada del curs escolar 2026-2027
-
Societat
La pediatria de l'EAP Vic Nord i de l'Assir es traslladen per les obres del CAP Osona
-
Societat
L'Esquerda celebra 50 anys d'excavacions continuades: «Té corda per estona»
-
Societat
L'arquitectura també juga: quatre rutes per descobrir Osona aquest agost
-
Societat
Crit d'emergència pel mas d'en Serrallonga: «Ens hem ficat en un merder impressionant»
