Més de 40 pilots disputaran les 24 hores de kàrting al Circuit d'Osona

La cursa se celebra aquest cap de setmana, del 22 al 24 de juliol

Publicat el 21 de juliol de 2016 a les 15:10
El Circuit d'Osona organitza la segona edició de les 24 hores de resistència amb karts de lloguer, oberta a tothom que vulgui viure les sensacions d'un gran premi.

La cursa se celebrarà el cap de setmana del 22 al 24 de juliol. Es tracta d'una cursa amateur oberta a tothom a partir de 16 anys, a particulars, grups d'amics, col·lectius, col·lectius Racing i empreses. No cal tenir llicència federativa. Els equips estaran formats per entre quatre i vuit pilots.

A la carrera, s'han inscrit nou equips, amb gairebé una cinquantena de pilots. Els favorits tornaran a ser Cracksracing, vencedors de l'any passat, i els dos Equip Open (A i B), creats a partir de l'Open 4 Estacions que es disputa al Circuit d'Osona i en els que hi podem trobar pilots experimentats com Xavier Puigdelliura, Ivan Noguera o Nicola Deschamps. La resta de formacions que completaran la graella són P. Team, Cracks srk Tarraco, Artesans Motorsport, Regas a Refull i Team Alfa Romeo.

La cursa consta d'entrenaments lliures cronometrats i cursa. Els karts se sortegen, es pesen els pilots de cada equip i es llastren els vehicles per igualar les condicions. Són curses plenes d'estratègia on cada equip decideix quan fer gasolina i fer els canvis de pilots respectius. Cada equip disposa d'un box. El dissabte, 23 de juliol, a les 10 del matí tindran lloc els entrenaments qualificatius. A les 12 del migdia començarà la cursa, i finalitzarà a la mateixa hora del dia següent. La cerimònia del podi està prevista a dos quarts d'una.
 

Per més informació, consulteu al web Escuderia Osona