Endesa ha acabat fa poc uns treballs al polígon industrial Malloles, de Vic, que permeten reforçar el subministrament elèctric a aquesta zona i, de retruc, als polígons El Bruguer, al Parc d'Activitats Econòmiques i a Mas d'en Prat. Tal com explica la companyia en una nota, això és possible gràcies al nou mallat de la xarxa elèctrica que interconnecta diferents instal·lacions.
Els treballs han tingut una inversió de 130.000 euros i han consistit en la reforma tecnològica de dos centres de transformació, l'estesa de nou cablejat subterrani d'alumini a mitjana tensió i el tancament d'una anella elèctrica, que permet unir diferents centres de transformació de la zona.
Endesa reforça el servei al polígon Malloles de Vic
La companyia inverteix 130.000 euros per reformar tecnològicament dos centres de transformació, substituir cablejat subterrani i tancar una anella elèctrica
ARA A PORTADA
-
L'Ajuntament de Tona posa a disposició de la ciutadania dos habitatges de lloguer social Irene Giménez Vinyet
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
-
Publicat el 08 de gener de 2022 a les 09:55
Et pot interessar
-
Societat Osona i el Lluçanès guanyen habitants
-
Societat Aquest és el producte d'Osona inclòs en el menú de la conferència de presidents
-
Societat Prats de Lluçanès demana «mesures urgents» per millorar la seguretat viària a la C-62
-
Societat Entre megàlits i poesia: el poble que va veure néixer Verdaguer i que inspira des de fa segles
-
Societat El CHV ret homenatge a les trajectòries professionals i a les persones jubilades l'any 2024
-
Societat Mor la conductora d'un cotxe en un xoc frontal a Sant Bartomeu del Grau