Endesa ha acabat fa poc uns treballs al polígon industrial Malloles, de Vic, que permeten reforçar el subministrament elèctric a aquesta zona i, de retruc, als polígons El Bruguer, al Parc d'Activitats Econòmiques i a Mas d'en Prat. Tal com explica la companyia en una nota, això és possible gràcies al nou mallat de la xarxa elèctrica que interconnecta diferents instal·lacions.
Els treballs han tingut una inversió de 130.000 euros i han consistit en la reforma tecnològica de dos centres de transformació, l'estesa de nou cablejat subterrani d'alumini a mitjana tensió i el tancament d'una anella elèctrica, que permet unir diferents centres de transformació de la zona.
Endesa reforça el servei al polígon Malloles de Vic
Societat
La companyia inverteix 130.000 euros per reformar tecnològicament dos centres de transformació, substituir cablejat subterrani i tancar una anella elèctrica
ARA A PORTADA
-
Política ERC Prats de Lluçanès prepara el terreny per a les eleccions municipals del 2027 Irene Giménez i Vinyet
-
Política Josep Sallent és el nou alcalde de Santa Eugènia de Berga en substitució de Xavier Fernández Irene Giménez i Vinyet
-
Societat Osona participa en una prova pilot per millorar la detecció i el tractament precoç de la sèpsia ACN
-
-
Política Sant Miquel de Balenyà s'incorpora a la Mancomunitat La Plana com a membre de ple dret Irene Giménez i Vinyet
Publicat el
08 de gener de 2022 a
les 09:55
Et pot interessar
-
Societat
Incendi en una casa del carrer Gran de Calldetenes
-
Societat
Empreses i experts del transport i la logística aborden els reptes de futur a Vic
-
Societat
La tardor s'obre pas a Osona i el Lluçanès després d'un estiu de molta calor
-
Societat
Els Premis Innovacat 2026 celebren les presentacions dels projectes seleccionats
-
Societat
Tona decideix on invertir 81.000 euros amb els pressupostos participatius
-
Societat
El Museu d'Art Medieval de Vic s'obre als esdeveniments d'empreses i entitats
