El passat mes de maig van començar les obres de rehabilitació de la piscina descoberta del poliesportiu del Parc d'Esports. Aquestes han tingut un cost de 269.000 €, el qual ha estat finançat en la seva totalitat pel FEOSL 2010.
Les actuacions que s'hi han realitzat contemplen la millora de les condicions sanitàries de l'aigua amb un nou sistema de depuració més econòmic de manteniment, la modificació de la profunditat i el recobriment del vas de la piscina per solucionar les fugues existents, i per completar l'actuació, s'ha repavimentat la zona de platja.
A continuació es detalla el programa dels actes d'inauguració,
Dissabte, 3 de juliol de 2010
De les 10 del matí a les 2 del migdia PORTES OBERTES
A les 12 del migdia ACTE D'INAUGURACIÓ DE LA PISCINA
Parlaments a càrrec de Moisés Espuña, president del Club Parc d'Esports i de Lluís Verdaguer, alcalde de Taradell
Diumenge, 4 de juliol de 2010
OBERTURA DE LA PISCINA
Taradell inaugura la piscina del Parc d’Esports
Les obres han tingut un cost de 290.000 euros.
Ara a portada
-
Societat Salut i l'Ajuntament de Vic perfilen la cessió del solar del Mercat Municipal per construir-hi un nou CAP Irene Giménez Vinyet
-
Societat Osona Salut Mental amplia les instal·lacions amb consultoris nous i sales per a teràpies de grup Redacció
-
Ciutats Sau instal·la alarmes per advertir la població en cas de trencament de la presa Arnau Urgell i Vidal
-
Cultura i Mitjans El bressol original que va allitar Jacint Verdaguer s'exposarà de forma permanent a la Casa Museu de Folgueroles Redacció
-
Publicat el 01 de juliol de 2010 a les 11:13
Et pot interessar
-
Societat Un de cada cinc adolescents de la Catalunya Central presenta un consum de risc d'alcohol
-
Societat La consellera Paneque visita les instal·lacions de la comunitat energètica Balenyà Sostenible
-
Societat L'equip d'agents cívics de Torelló comença a treballar per fomentar el civisme i la convivència al municipi
-
Societat Una quarantena d'artesans i 200 formatges per tastar i comprar al tall: torna el Lactium de Vic