L’Ajuntament de Vic ha presentat els Casals d’Estiu d’enguany. La roda de premsa ha comptat amb la directora del Projecte Educatiu de Ciutat (PEC), Núria Homs, i el coordinador del VicJove, Josep M. Brugera. La iniciativa, que ja es porta a terme des de fa tres anys, recull l’oferta d’educativa municipal i l’oferta d’altres entitats de la ciutat que organitzen activitats durant el període estival.
Homs ha destacat que enguany es mantenen els preus de les passades edicions i en aquesta edició s’ha reestructurat l’oferta en funció de l’experiència dels passats tres anys. Destacar que l’àrea d’Educació promou aquelles activitats dirigides als nens i nenes de 3 a 12 anys i des de l’àrea del VicJove s’organitzen accions pels joves de 13 a 18 anys. Homs també ha ressaltat que es torna a comptar amb la col•laboració dels monitors que al llarg del curs col•laboren amb esplais i agrupacions de la ciutat. En aquesta línia Homs ha afirmat que “d’aquesta manera es vol donar un reconeixement a tots ells per la tasca que realitzen al llarg del curs de forma desinteressada”.
Destacar que enguany les inscripcions, a banda de poder-se fer de forma presencial a la regidoria d’Educació, també es poden fer a través del servei telemàtic del web vic.cat. La mateixa directora del PEC ha explicat que es preveu que hi hagi una demanda similar a l’any passat (530 inscrits). Durant la roda de premsa també s’ha explicat que aquest curs no existeix la preinscripció, ja que tota persona que vulgui portar els seus infants als casals d’estiu només haurà de fer un sol tràmit que es tradueix amb la inscripció directa. El procés d’inscripció s’inicia el dia 16 i s’allarga fins al 27 de maig.
Per la seva banda, el coordinador del VicJove, Josep M. Brugera, ha explicat les iniciatives que es porten a terme des de l’àrea i van adreçades a joves d’edats compreses entre 13 i 18 anys. Aquestes són el “Civicus”, el casal esportiu i els cursos de premonitors. Brugera ha remarcat que ara es presenten aquestes tres propostes però més endavant es faran públiques la resta d’activitats d’estiu adreçades també als joves.
El Civicus compta de 20 places disponibles, igual que el casal esportiu i els cursos de premonitors que se’n fan dues tandes de 20 places cadascun d’ells. Brugera ha explicat que el procés de preinscripció és del dia 16 fins al 27 de maig i serà el dia 30 de maig quan es publicaran les llistes definitives. Destacar que el preu d’aquestes tres activitats és de 50 € cadascuna d’elles.
Vic recull totes les ofertes de casals d’estiu i colònies
Les inscripcions es podran fer del 16 al 27 de maig.
ARA A PORTADA
Publicat el 09 de maig de 2011 a les 09:29
Et pot interessar
-
Municipis Les notícies més llegides de la setmana
-
Municipis Olost farà una consulta per decidir si surt o es manté a la comarca del Lluçanès
-
Municipis L'Art Fest de Torelló omplirà de grafitis més de 150 metres de paret de l'Institut Cirvianum
-
Municipis Mor el conductor d'un cotxe en un xoc frontal a la C-25 a Sant Sadurní d’Osormort
-
Municipis Netegen les vies del tren de l'estació de Manlleu
-
Municipis Cau una part del Castanyer de les Nou Branques de Viladrau