El programa de debat de TV3 dirigit per Xavier Bosch, "Àgora", tindrà aquesta nit dos convidats per parlar de les consultes del 13-D a Osona. D'una banda, Jordi Fàbrega, alcalde de Sant Pere de Torelló, delegat de la Generalitat a la Catalunya Central i portaveu de la plataforma Decidim.cat; i per l'altra, Alfons López Tena, exvocal del Consell General del Poder Judicial i director executiu de la Plataforma Osona Decideix.
Ambdós convidats discutiran amb Raimon Ribera, professor d'ESADE; i Salvador Giner, sociòleg i president de l'Institut d'Estudis Catalans, sobre què han representat i què poden representar els referèndums independentistes en el present i futur més immediat.
- Web de l'Àgora
Alfons López-Tena i Jordi Fàbrega, a l'Àgora de TV3
El programa debatrà aquest dilluns sobre el 13-D i, especialment, sobre els resultats d'Osona.
ARA A PORTADA
-
Dimiteix en bloc l'AFA de l'escola de Sant Julià de Vilatorta rescatada pels fundadors d'Aliança Catalana Irene Giménez Vinyet
-
-
Bon Preu tanca el 2025 amb un repunt del 7,9% en la facturació i consolida inversions al territori català Redacció
-
-
L'Hospital de Vic inaugura una nova unitat per impulsar els assajos clínics al territori Irene Giménez Vinyet
Publicat el
14 de desembre de 2009 a
les 17:00
Et pot interessar
-
Política
Vic aprova un pla d'usos comercials per preservar el comerç de qualitat i proximitat
-
Política
El ple de Vic tomba la moció de partits de l'oposició contra el tancament de l'alberg social
-
Política
Judit Sardà pren el relleu de Lluís Ges i es converteix en alcaldessa de Tona
-
Política
Tensió al ple de Vic per la sortida d'Elisenda Carrera del govern i els rumors que la situen a Aliança Catalana
-
Política
El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política
Manlleu demana una «millora urgent» de la mobilitat en transport públic
