El Moviment 30/03 va néixer per donar suport al regidor de Capgirem Vic Joan Coma, el primer càrrec electe investigat per un delicte de sedició. Aquest moviment, on s'hi van adherir personalitats d'arreu del país i de la comarca, dóna suport a Francesc Homs amb motiu de la seva investigació judicial.
Així ho han explicat en un comunicat on refermen "el suport als membres de l'anterior govern de la Generalitat i de l'Ajuntament de Vic (...) i a qualsevol altra persona que sigui, avui o en el futur, víctima de persecució judicial per raons polítiques". Alhora han denunciat "el sectarisme polític, la prepotència del govern espanyol i la instrumentalització dels mecanismes de la Justícia per sotmetre als tribunals idees i actituds democràtiques amb l'objectiu de reprimir-les de forma injusta i forçant la interpretació de les lleis". A més, han destacat que tots aquests factors atempten "contra el funcionament normal democràtic", vulnerant el respecte a la llibertat de la ciutadania i els drets dels ciutadans, ja que són els que han escollit els càrrecs electes.
El Moviment 30/03, que va néixer per la investigació per sedició a Joan Coma, dóna suport a Francesc Homs
En un comunicat han refermat el seu recolzament a qualsevol víctima de persecució judicial per raons polítiques
ARA A PORTADA
-
Vic es prepara per a una Festa Major farcida de tradició, cultura popular i molts aniversaris Irene Giménez Vinyet
-
-
Vic: el govern de Junts en minoria, obligat a buscar la complicitat de l'oposició Irene Giménez Vinyet
-
Manlleu: un govern que «va per feina», condicionat pel trencament del pacte amb el PSC Irene Giménez Vinyet
-
Espinelves i Santa Eugènia de Berga: dos anys amb mocions de censura i canvis d'alcaldia Irene Giménez Vinyet
Publicat el 09 de juny de 2016 a les 10:20
Et pot interessar
-
Política L'oposició de Manlleu denuncia «una deriva despòtica» del govern en minoria de Junts
-
Política Vic dona suport a l'embargament d'armes a Israel i a les resolucions internacionals contra el genocidi del poble palestí
-
Política Llum verda a l'Agenda Urbana de Vic
-
Política El ple de l'Ajuntament de Vic, en directe
-
Política El nou regidor d'Aliança Catalana a Manlleu ret homenatge a la bandera espanyola
-
Política Manlleu aprova la modificació per la reordenació urbanística del polígon del Verdaguer